Czy wiedziałeś, że Inter Cars S.A. jest liderem w dystrybucji części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo Wschodniej? Ponadto prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach.
Jeśli interesuje Cię rozwój w wielu obszarach organizacji, cechuje Cię odwaga do podejmowania wyzwań oraz chcesz mieć realny wpływ na przyszłość Naszej Firmy dołącz do naszego zespołu jako:
Na tym stanowisku:
- Wspierasz i nadzorujesz procesy związane z rozwojem sieci dystrybucji;
- Aktywnie uczestniczysz w rozwoju segmentów sprzedaży;
- Wzmacniasz komunikację pomiędzy centralą a spółkami zależnymi;
- Przygotowujesz cykliczne raporty, prezentacje, analizy na potrzeby całej grupy IC;
- Przygotowujesz oraz analizujesz badania ankietowe (np.. badanie satysfakcji partnerów biznesowych/klientów).
Aplikuj do nas jeśli:
- Masz pierwsze doświadczenia w pracy w sprzedaży, logistyce, zakupach czy zarządzaniu projektami przy obsłudze procesów związanych z obsługą klienta zewnętrznego;
- Swobodnie mówisz i piszesz w języku angielskim (minimum poziom B2+);
- Przygotowujesz cykliczne raporty, prezentacje, analizy na potrzeby całej grupy IC;
- Bierzesz odpowiedzialność za realizację postawionych celów;
- Masz pozytywne nastawienie do ludzi i życia :)
- Pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji o złożonych procesach i profesjonalnym środowisku;
- Możliwości rozwoju i awansu w ramach całej Grupy Kapitałowej;
- Pracę w przyjaznej atmosferze, sprzyjającej wymianie doświadczeń, w miejscu gdzie ceni się otwartość i bezpośredniość w relacjach;
- Dużą samodzielność w działaniu oraz możliwość realizacji własnych pomysłów;
- Zniżkę na części w filiach należących do grupy Inter Cars S.A.;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Pracę w obrębie dwóch lokalizacji (do wyboru) - Warszawa Bielany lub Cząstków Mazowiecki (okolice Warszawy).
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia