nPhoto to nasza ekskluzywna marka fotoproduktów, których odbiorcami są profesjonalni fotografowie.
Każdego dnia dostarczamy naszym klientom na całym świecie to, co najważniejsze - uchwycone wspomnienia i utrwalone emocje. Zawsze perfekcyjnej jakości i zawsze przykładając maksimum uwagi do tego, aby nie tylko nasz produkt, ale także doświadczenie zakupowe były dla każdego wyjątkowe.
Obecnie poszukujemy osoby z biegłą znajomością języka francuskiego, która profesjonalnie zajmie się rozwojem naszej działalności na nowym rynku.
- realizacja globalnej strategii marki i działania marketingowo-sprzedażowe na rynku francuskim
- odpowiedzialność za realizację celów przychodowych
- współpraca z partnerami i klientami B2B
- poznawanie potrzeb klientów, a także konkurencji i trendów na rynku francuskim
- zapewnienie doskonałej obsługi i wyjatkowych rozwiązań dla naszych klientów
- negocjacje kontraktów
- współpraca z globalnymi zespołami rynkowymi (sprzedaż, business development, marketing, obsługa klienta)
- biegła znajomość języka francuskiego (ojczystego) i angielskiego (B2/C1)
- ponad 2-letnie doświadczenie w sprzedaży e-commerce/B2B z udokumentowanymi sukcesami
- doświadczenie w pozyskiwaniu i utrzymywaniu partnerów biznesowych i zarządzaniu relacjami
- zdolność do nieszablonowego myślenia
- doskonałe kompetencje komunikacyjne
- zdolności negocjacyjne i wywierania wpływu
- świetna organizacja pracy i dotrzymywanie terminów
- umiejętność pracy w zespole i chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem
- pracę w dużej firmie działającej globalnie, odważnie inwestującej w nowoczesne i skuteczne rozwiązania e-marketingowe i technologiczne
- uczestnictwo w ambitnych projektach
- duże pole do generowania i wdrażania pomysłów usprawniających pracę obszaru
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B
- partnerską relację ze współpracownikami i nieformalną atmosferę pracy
- pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, Multisport)
- pracę hybrydową lub zdalną z regularnymi wizytami w nowoczesnym biurze w Zaczerniu k. Rzeszowa
Poznaj
MPP Sp. z o.o.
Kluczem do sukcesu są Ludzie. Ludzie z pasją. Powstaliśmy z pasji do fotografii i wiary w to, że zdjęcia mają w sobie ogromną wartość emocjonalną. Od samego początku wiedzieliśmy, że chcemy utrwalać historie i wspomnienia ludzi na papierze poprzez druk. Pierwsze linie produktowe fotoksiążek i fotoalbumów zachwyciły naszych klientów. To dało nam jeszcze większą motywację do rozwoju w obszarach produktów, rynków i technologii. Jedno nie uległo tylko zmianie — zawsze chcieliśmy być blisko naszych klientów — słyszeć ich głos, rozumieć ich potrzeby i inspirować się ich pasjami.Jesteśmy przekonani, że nasze wysokiej jakości produkty mają w sobie zdolność oddziaływania na ludzi. Z jednej strony pozwalamy klientom tworzyć własne historie, budować tożsamość, utrwalać ważne chwile. Z drugiej dajemy im możliwość wpływania na otoczenie i innych ludzi poprzez umiejętność wywoływania i dzielenia się dobrymi emocjami.Po ponad dwóch dekadach istnienia jesteśmy jedną z największych drukarni cyfrowych w Europie, a także liderem na rynku personalizowanych fotoproduktów. Działamy na styku trzech branż: fotografii, poligrafii i nowoczesnego introligatorstwa.Dysponujemy jednym z najnowocześniejszych parków maszyn drukarskich i introligatorskich na świecie. Udostępniamy naszym klientom jeden z najlepszych kreatorów do projektowania fotoproduktów. Korzystamy też z dedykowanych systemów IT do zintegrowanego zarządzania produkcją i sprzedażą.Nasze serce bije w Zaczerniu koła Rzeszowa i to właśnie z tego miejsca wysyłamy produkty do klientów prawie na całym świecie. MPP Memory Papier Print to zespół kilkunastu marek, w tym między innymi: Colorland, nPhoto, Decor Mint, Artibo, czy Presejo, a co za tym idzie także e-commerce, działających na podstawie wielokanałowej strategii sprzedaży.Naszą firmę tworzą ludzie, którzy inspirują się nawzajem. Realizując ciekawe i ambitne przedsięwzięcia, rośniemy jako organizacja, a nasi pracownicy mogą stale podnosić swoje kompetencje. Wymieniając się doświadczeniami, pasjami i analizując nasze działania, możemy wzajemnie się uczyć i tworzyć wartościowe rozwiązania dla naszych klientów.