- Prowadzenie projektów technicznych, implementacji i rozwoju nowoczesnych platform telewizyjnych i wideo,
- Poszukiwanie dróg optymalizacji wydajności i proaktywne identyfikowanie problemów technicznych,
- Współpraca z klientem biznesowym w zakresie kreowania kierunków rozwoju oraz definiowania wymagań i specyfikacji dla rozwoju usług wideo,
- Nadzór nad wykonaniem i testowanie platform i usług wideo,
- Nadzór nad dostawcami infrastruktury technicznej i producentami platform telewizyjnych,
- Kreowanie współpracy z czołówką krajowych i globalnych dostawców usług wideo (np. Netflix, HBO, Amazon, Viaplay).
- Posiadasz dobrą znajomość obszarów:
- integracji zwirtualizowanych (np. Openstack), opartych o kontenery (np. Kubernetes) i mikroserwisy architektur systemów i platform IT,
- projektowania rozproszonych, wysokodostępnych i wysokowydajnych platform usługowych.
- Znasz technologie sieciowe, bazodanowe oraz środowiska Linux,
- Znasz problematykę związaną z integracją systemów poprzez różnorodne API (np. REST, SOAP),
- Pracujesz z klientami biznesowymi i potrafisz przełożyć ich wymagania na rozwiązania techniczne,
- Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym,
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne),
- Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.