Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Specjalista ds. Rozwoju Platform Telewizyjnych i Wideo

Specjalista ds. Rozwoju Platform Telewizyjnych i Wideo

PLAY
Warszawa
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca hybrydowa
721 dni temu
Specjalista ds. Rozwoju Platform Telewizyjnych i Wideo
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
  • Prowadzenie projektów technicznych, implementacji i rozwoju nowoczesnych platform telewizyjnych i wideo,
  • Poszukiwanie dróg optymalizacji wydajności i proaktywne identyfikowanie problemów technicznych,
  • Współpraca z klientem biznesowym w zakresie kreowania kierunków rozwoju oraz definiowania wymagań i specyfikacji dla rozwoju usług wideo,
  • Nadzór nad wykonaniem i testowanie platform i usług wideo,
  • Nadzór nad dostawcami infrastruktury technicznej i producentami platform telewizyjnych,
  • Kreowanie współpracy z czołówką krajowych i globalnych dostawców usług wideo (np. Netflix, HBO, Amazon, Viaplay).
Wymagania:
  • Posiadasz dobrą znajomość obszarów:
    • integracji zwirtualizowanych (np. Openstack), opartych o kontenery (np. Kubernetes) i mikroserwisy architektur systemów i platform IT,
    • projektowania rozproszonych, wysokodostępnych i wysokowydajnych platform usługowych.
  • Znasz technologie sieciowe, bazodanowe oraz środowiska Linux,
  • Znasz problematykę związaną z integracją systemów poprzez różnorodne API (np. REST, SOAP),
  • Pracujesz z klientami biznesowymi i potrafisz przełożyć ich wymagania na rozwiązania techniczne,
  • Lubisz pracę w zespole, także w środowisku międzynarodowym,
  • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (współpraca z dostawcami, materiały techniczne),
  • Masz wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, sieci komputerowe, telekomunikacja).
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
  • Dodatkowy benefit świąteczny
  • Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Zobacz jak wygląda praca w Play:
  • Umowa o pracę
  • Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
  • Praca hybrydowa (office + home office)
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
  • Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
  • Dodatkowy benefit świąteczny
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    5 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...