Prezydent Wrocławia
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
W URZĘDZIE MIEJSKIM WROCŁAWIA
Wydział Informatyki
Wymagania formalne/niezbędne:
- wykształcenie wyższe informatyczne o specjalizacji teleinformatyka, informatyka, bezpieczeństwo i niezawodność systemów IT lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 2 lata, w tym 1 rok w podobnym obszarze działalności
- znajomość zagadnień z obszaru LAN-WAN i Wirtualizacji środowisk serwerowych i aplikacji lub Cloud Computing lub technologii WWW
- znajomość co najmniej dwóch technologii spośród: Cisco, HP, IBM, Microsoft
- doświadczenie w zakresie zapewniania (zarządzania) jakością wypracowywanych rozwiązań
- umiejętność pracy wg obowiązujących procedur korporacyjnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na samodzielnie korzystanie z dokumentacji technicznej
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ITIL/ISO 20000/ISO 27000
- znajomość baz danych klasy SQL
- znajomość Linux (Red Hat) / Oracle Linux / Oracle VM
- znajomość Microsoft BI / Oracle BI
- znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- kreatywność, komunikatywność, odporność na trudne sytuacje zawodowe, sumienność
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- standaryzacja i zapewnianie właściwej jakości wypracowywanych rozwiązań z zakresu rozwoju infrastruktury IT
- propagowanie i nadzór nad stosowaniem standardów w projektach inwestycyjnych z obszaru infrastruktury IT
- budżetowanie rozwoju infrastruktury IT na potrzeby rozwiązań aplikacyjnych
- zapewnienie dostępności niezbędnej infrastruktury technicznej na potrzeby rozwoju rozwiązań aplikacyjnych
- monitorowanie i uwzględnianie trendów rozwojowych w infrastrukturze IT w standardach rozwiązań
- koordynowanie prac uruchomieniowych elementów infrastruktury IT związanych z realizacją harmonogramów projektów rozwoju rozwiązań aplikacyjnych
- wykonywanie analiz i symulacji w zakresie możliwych rozwiązań infrastrukturalnych pod kątem optymalizacji wydatków budżetowych wieloletnich
- obsługa zgłoszeń HelpDesk w ramach drugiej linii wsparcia
- prowadzenie rejestrów i dokumentacji wymaganych przez procedury obowiązujące w WIN
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- życiorys – curriculum vitae
- kserokopie świadectw pracy
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
- oryginał kwestionariusza osobowego
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca stacjonarna o charakterze biurowym przy komputerze wyposażonym w monitor LCD
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej6%.
Poznaj
Urząd Miejski Wrocławia
Urząd Miejski Wrocławia mieści się w kilkunastu budynkach. W 40 wydziałach urzędnicy wydają decyzje w sprawach właściwych dla swojego wydziału, obsługują mieszkańców i kontrolują przebieg przeprowadzanych inwestycji miejskich. Specjalne zespoły wdrażają projekty, dotyczące m.in. infrastruktury miejskiej, rewitalizacji zabytków, czy pozyskiwania środków na kolejne przedsięwzięcia.