Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Trener wewnętrzny Kraków
Specjalista ds. Rozwoju Doradców

Specjalista ds. Rozwoju Doradców

PKO Bank Polski S.A.
Kraków
praca stacjonarna
3224 dni temu
Specjalista ds. Rozwoju Doradców

Biuro Trenerów Wewnętrznych/Zespół Rozwoju Doradców

Miejsce pracy: Kraków

Nr ref.: MGD/CEN/003/03g

Termin zgłoszeń: 21 listopada 2015r.

Główne zadania:
  • działania na terenie: Kraków, Bydgoszcz
  • wdrażanie wiedzy i umiejętności pracowników oddziałów w zakresie biznesowych modeli oraz towarzyszących im narzędzi w Obszarze Rynku Detalicznego, w szczególności Nowego Modelu Bankowości Osobistej
  • wspieranie sprzedaży i jakości obsługi klienta w sieci sprzedaży poprzez rozwój kompetencji pracowników Obszaru Rynku Detalicznego
  • planowanie procesu coachingu oraz prowadzenie rozmów coachingowych
    i treningów stanowiskowych dla Doradców i kadry kierowniczej linii biznesowych w oddziałach
  • monitorowanie poziomu wiedzy i umiejętności pracowników oddziałów w zakresie znajomości modeli biznesowych oraz prawidłowości, jakości i systematycznego ich stosowania w praktyce
  • prowadzenie instruktaży i szkoleń na stanowisku pracy
  • konsultacje, doradztwo edukacyjne dla Doradców oraz kadry kierowniczej sieci sprzedaży, w tym
    w zakresie analizy narzędzi NMBO oraz raportów i innych danych biznesowych
  • współpraca w planowaniu i wdrażaniu ścieżek karier doradców, inicjowanie zmian oraz przedstawianie rekomendacji w tym zakresie
Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego preferowany kierunek: finanse, ekonomia, bankowość, zarządzanie, psychologia
  • minimum: 3 -letniego doświadczenia zawodowego, dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze Klientów zamożnych
  • znajomości produktów oraz procesów sprzedaży
  • umiejętności przeprowadzania szkoleń i warsztatów
  • umiejętności tworzenia prezentacji i narzędzi edukacyjnych
  • bardzo dobrej znajomości MC Office oraz języka angielskiego
  • umiejętności pracy pod presją czasu i pod wpływem stresu
  • dyspozycyjności, mobilności, prawa jazdy kat. B (czynne - prawo jazdy jest obowiązkowe)
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (DzU z 2002 r., nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.
 

Poznaj

PKO Bank Polski S.A.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.

Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.

Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.

PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.