- Specjalista ds. Rozwiązań dla Klientów rozwija technologie UPS i dostosowuje je do potrzeb naszych Klientów. Zapewnia wsparcie i wdrożenie narzędzi w zakresie śledzenia przesyłek i i rozliczeń. Poprzez doradztwo techniczne analizuje wymagania Klientów i realizuje projekty, które pomagają w bardziej efektywnym dostarczaniu im właściwych produktów. Stanowisko to stale współpracuje z innymi działami wewnątrz firmy, np. z Działem Obslugi Klienta.
- Dyplom ukończenia studiów na kierunkach informatycznych lub wiedza z tego obszaru;
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
- Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej, (w tym umiejętności pisemne, werbalne i prezentacji);
- Umiejętności organizacyjne.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
- Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych;
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy;
- Ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do karty Multisport;
- Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, komitet rozwoju i nauki, lokalna gazeta pracownicza itd.).
- PRIVATE HEALTHCARE
- LIFE INSURANCE
- MULTISPORT CARD
- LOCATION
- UPS UNIVERSITY
- ONBOARDING PROGRAM
- JOB OPPORTUNITY PROGRAM
- RETIREMENT PLANS
More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.
We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.
- Specjalista ds. Rozwiązań dla Klientów rozwija technologie UPS i dostosowuje je do potrzeb naszych Klientów. Zapewnia wsparcie i wdrożenie narzędzi w zakresie śledzenia przesyłek i i rozliczeń. Poprzez doradztwo techniczne analizuje wymagania Klientów i realizuje projekty, które pomagają w bardziej efektywnym dostarczaniu im właściwych produktów. Stanowisko to stale współpracuje z innymi działami wewnątrz firmy, np. z Działem Obslugi Klienta.
- Dyplom ukończenia studiów na kierunkach informatycznych lub wiedza z tego obszaru;
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie;
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;
- Doskonałe umiejętności komunikacji interpersonalnej, (w tym umiejętności pisemne, werbalne i prezentacji);
- Umiejętności organizacyjne.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;
- Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych;
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy;
- Ubezpieczenie na życie;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do karty Multisport;
- Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, komitet rozwoju i nauki, lokalna gazeta pracownicza itd.).
- PRIVATE HEALTHCARE
- LIFE INSURANCE
- MULTISPORT CARD
- LOCATION
- UPS UNIVERSITY
- ONBOARDING PROGRAM
- JOB OPPORTUNITY PROGRAM
- RETIREMENT PLANS
More than 480,000 UPSers move goods, capital and information across the world and deliver over 20 million items to their destinations every day. Our success is based on team work and the willingness of each individual to achieve greatness in their area of work. In our development programs, UPSers discover today what they can become in the future. We’re especially proud of our Women Leadership Development Program, a landmark initiative in the logistics industry.
We love logistics because we have a passion for people. We do not tolerate any unequal treatment – neither during the hiring process nor in our teams’ everyday work.