Getin Noble Bank SA
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- terminowe i rzetelne rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów zgodnie z rygorami Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz wewnętrznymi wytycznymi Banku,
- analizę reklamacji Klientów pod kątem przyczyn ich powstawania jak również możliwości udoskonalania wewnętrznych procesów obsługowych Banku,
- współpracę z innymi komórkami Banku w celu uzyskania wyjaśnień/opinii/decyzji dotyczących przyjmowanych skarg i reklamacji.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów,
- doświadczenia w bankowości (min. 2 lata),
- doświadczenia w prowadzeniu korespondencji biznesowej,
- znajomości produktów bankowych,
- praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office,
- dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- wysokiego poziomu motywacji i wytrwałości w działaniu.
Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: Rek/07/2017/Warszawa w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.