Znasz biegle język niemiecki i wreszcie chcesz mieć możliwość wykorzystania swoich z trudem zdobytych kompetencji w codziennej pracy? A może marzysz by pracować dla uznanych światowych marek i stanowić część wielokulturowego zespołu międzynarodowych liderów?
Jeśli tak to nasza Agencja Ci to umożliwi. Zyskasz pracę w zależności od potrzeb- pół etatu, cały etat, pracę na wakacje lub pracę na lata, gdzie czeka na Ciebie wiele codziennych wyzwań.
Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji (j. niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOKM/08/2014
Zakres obowiązków:
- Analiza i rozpatrywanie wpływających reklamacji i zapytań klientów, czyli użytkowników znanej platformy aukcyjnej.
- Wprowadzanie danych do systemu.
- Zapewnienie należytego rejestrowania reklamacji zgodnie z polityką firmy
- W trakcie odpowiednich szkoleń poznasz wszelkie kwestie, które umożliwią wykonywanie obowiązków profesjonalnie.
- Biegła znajomość języka niemieckiego, na poziomie minimum C1 (C2 lub Native będzie plusem)
- Gotowość do podjęcia zatrudnienia w najbliższym czasie na minimum 0,5 etatu (możliwość umawiana zmian w ramach 7 dni tygodnia, między 8-22.00)
- Dobra organizacja czasu pracy i znajomość pakietu Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie zdobyte w dziale obsługi klienta
- Umowa o pracę plus dodatkowe benefity
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Szkolenia branżowe nastawione na rozwój zawodowy - pozwalające na swobodne poruszanie się w podstawowych zagadnieniach
- Wzrost wraz z organizacją (Realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome, programy rozwojowe)
- Wykorzystywanie znajomości języka niemieckiego w kontaktach z niemieckojęzycznymi klientami z takich krajów, jak: Niemcy, Szwajcaria, Austria
- Elastyczny grafik (praca zmianowa)