Firma inwestuje w rozwój pracowników, zapewniając im przyjazne środowisko pracy, stabilność finansową oraz liczne szkolenia. W szeregach firmy można spotkać np. wielu absolwentów lingwistyki, jak i innych pasjonatów języków obcych, pragnących rozwijać się zawodowo w międzynarodowym środowisku organizacji. Dla międzynarodowej firmy o wysokich standardach etycznych, zajmującej się wsparciem procesów biznesowych dla swoich klientów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Rozpatrywania Reklamacji (j. niemiecki)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SOK/03/2014
Zakres obowiązków:
- Obsługa i Doradztwo Klientom Niemieckojęzycznym
- Wsparcie mailowe użytkowników największej na świecie witryny aukcyjnej poprzez rozpatrywanie składanych reklamacji i udzielanie stosownych odpowiedzi
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie (B2/ C1)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (potrzebna do obsługi wewnętrznego systemu)
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Dobra znajomość pakietu Office
- Dyspozycyjność (szkolenie w ramach pracy trwa 4 tygodnie, do wyboru: poranne od pon. do pt. 8-16.00 lub dla studentów/osób pracujących popołudniowe od pon. do pt. 16-20.00 i soboty; po szkoleniu projekt czynny 24h/7 dni - praca zmianowa)
- Umiejętność pracy w zespole
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Umowa o pracę (lub zlecenie dla studentów) z atrakcyjnymi warunkami wynagrodzenia
- Praca w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- Pełne wdrożenie w specyfikę pracy i zakres obowiązków
- Wzrost wraz z organizacją (realne możliwości awansu wewnątrz struktury firmy - pionowe lub poziome)
- Stabilne zatrudnienie w nowoczesnych strukturach firmy
- Elastyczny grafik (praca zmianowa, projekt czynny między 6-22, min. 4 h dziennie, max. 10 h dziennie)
- Dogodna lokalizacja - Mokotów