- Rozliczanie czasu pracy pracowników Bazy Technicznej.
- Rozliczanie delegacji, rozłąk oraz innych dodatków do wynagrodzeń.
- Rozliczanie najmu sprzętu.
- Fakturowanie sprzedaży zewnętrznej.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne – minimum licencjat.
- Doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie odpowiedzialności – preferowany 1 rok.
- Znajomość MS Excel – średniozaawansowany, m.in. w zakresie tworzenia tabel.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy z systemie ERP.
- Samodzielność i odpowiedzialność podczas wykonywania zadań.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- rynkowe wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna dla Ciebie i rodziny
- ubezpieczenie na życie
- szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. karta multisport, bilety do kina)
- przyjazna atmosfera w pracy
- bony podarunkowe
- pożyczka mieszkaniowa
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!