Firma REMONDIS Sp. z o.o.
Dział Odpadów Specjalnych
zajmująca się gospodarką odpadami zatrudni na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń usług
Miejsce pracy: Sosnowiec
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- rejestrowanie i dekretowanie dokumentów księgowych
- właściwe kompletowanie akt finansowo-księgowych
- przygotowywanie faktur kosztowych do wysłania
- kontrolowanie i wyjaśnianie zaległości płatniczych
- prowadzenie korespondencji z klientem
- współpraca z innymi działami w zakresie powierzonych obowiązków
- wyjazdy na pocztę
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane ekonomiczne)
- obsługa komputera MS Office, w szczególności Excel
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- samodzielność w działaniu
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- kursy i szkolenia podnoszące kwalifikacje
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- grupowe ubezpieczenia na życie, prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
- kartę Multisport dofinansowaną przez pracodawcę
- atrakcyjne świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Poznaj
REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 32 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.