Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...
Firma ROTOMAT jest firmą związaną z bezpieczeństwem ruchu drogowego i usługami związanymi z budową dróg i autostrad. Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń kontraktów
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska
obsługa administracyjna i rozliczeniowa kontraktów
odbiór i kierowanie do odpowiedniej komórki korespondencji, pisanie i wysyłanie oraz archiwizowanie korespondencji do kontrahentów
wspomaganie działów technicznych w przygotowaniu zleceń usługowych do realizacji
poprzez opracowanie dokumentów zgodnych z umową na każdym etapie realizacji inwestycji
identyfikacja zdarzeń i okoliczności mających wpływ na dodatkowe koszty i czas realizacji
ustalanie oraz aktualizowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego w uzgodnieniu
z kierownikami działów
tworzenie dokumentacji powykonawczej
sporządzanie kosztorysów na roboty dodatkowe i zamienne
Wymagania
wykształcenie wyższe techniczne budownictwo, inżynieria środowiska
doświadczenie na tym samym lub pokrewnym stanowisku
biegła znajomość obsługi komputera oraz obsługa programu Norma Pro, pakietu MS Office
bardzo dobra organizacja pracy własnej
samodzielność, staranność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
umowę o pracę
pracę w młodym zespole
atrakcyjne wynagrodzenie
ciekawą, pełną wyzwań pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną Studium Języków Obcych. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura tłumaczeń w ścisłej współpracy z pełnomocnikiem dyrektora Studium Języków Obcych ds. tłumaczeń, obsługa sekretariatu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
KLUCZOWE OBSZARY DZIAŁALNOŚCI Generowanie dokumentów dla Drukarni i Magazynu; Procesowanie Zamówień (kompletacja towaru w systemie) Przygotowywanie Dokumentów dla Serwisu; Monitorowanie i Komunikacja dot. zamówień magazynowych; Obsługa Zapytań (telefon i mail) ustalanie statusu zamówień;...
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę sekretariatu Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza spotkań Dziekana i Prodziekanów, koordynowanie i obsługa spotkań służbowych, koordynacja współpracy...
specjalista junior / mid umowa na zastępstwo pełny etat
5 dni
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę administracyjną studentów. Zakres obowiązków: obsługa administracyjna studentów wydziału, w tym cudzoziemców, przygotowanie i wydawanie dokumentów dla studentów i absolwentów, naliczanie i rozliczanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Ostrołęka
specjalista mid / junior / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Obowiązki: sporządzanie raportów wg. instrukcji przełożonego, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), zlecenia badań spoin w oparciu o normy oraz wytyczne, weryfikacja...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
4 dni
Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Przetwarzanie zamówień dla naszych pacjentów; Przygotowywanie dokumentów i recept dotyczących refundacji naszych produktów; Wystawianie faktur dla płatników i klientów; Zarządzanie danymi w systemie CRM; Udział w różnych...
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami biznesowymi z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji, Przyjmowanie i weryfikacja zamówień; Odpowiadania na zapytania klientów dotyczące etapu realizacji zamówienia czy składanych reklamacji; Współpraca z innymi działami firmy celem...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień publicznych...
Do Twoich głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: przygotowywanie projektów aktów normatywnych w sprawach należących do kompetencji Departamentu Infrastruktury i Transportu, w tym: przygotowywanie projektów aktów prawnych; analiza dokumentów organizacyjno-prawnych miejskich...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zadania: Przygotowywanie planów zamówień publicznych na nadchodzący rok budżetowy. Określanie trybów udzielania zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prowadzenie rejestru zamówień publicznych. Prowadzenie postępowań administracyjnych. Kontrolowanie dokumentacji przetargowej...