specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: przygotowywanie, opracowywanie i kontrolę dokumentów w obrocie magazynowym, terminowe księgowanie dokumentów w systemie (Asseco), bieżący nadzór, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami firmy.
Tempus A Agencja Pracy Czasowej i Doradztwa Personalnego (KRAZ nr 493) zatrudnia pracowników stałych i tymczasowych dla dużych i średnich firm na terenie województwa łódzkiego, mazowieckiego oraz wielkopolskiego. Obecnie poszukujemy pracowników tymczasowych dla jednego z naszych Klientów na stanowisko:
Specjalista ds. rozliczeń i wprowadzania danych
Miejsce pracy: Moszna Parcela
Nr Ref.: RWD/M
Czas pracy:
godziny pracy: 13:30-21:30,
praca od poniedziałku do piątku.
Obowiązki:
wprowadzania danych z listu przewozowego,
weryfikowanie danych i wyjaśnianie rozbieżności na listach przewozowych,
kontrola listów kurierskich,
praca z dokumentacją,
kontrola płatności,
wystawianie faktur,
raportowanie,
wykonywanie innych zadań zleconych.
Wymagania:
doświadczenie w pracy biurowej,
znajomość programów MS Office,
szybkie pisanie na klawiaturze,
wykształcenie min. średnie,
łatwość przyswajania nowej wiedzy.
Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie ze składkami ZUS,
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Poszukujemy operatywnej osoby ze znajomością języka rosyjskiego i polskiego do prac biurowych, do współpracy z firmami polskimi i zagranicznymi. Znajomość podstaw logistycznych jest mile widziane.
Zakres obowiązków: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa zlecenie część etatu
6 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie i nadawanie przesyłek kurierskich, listownych i paletowych. Kontrola poprawności działania drukarek oraz sprzętu AV w salkach konferencyjnych. Zgłaszanie awarii. Inne zadania biurowe zlecone przez przełożonego.
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Opis stanowiska Wprowadzanie zamówień do systemu sprzedażowego; Weryfikacja danych klienta i warunków handlowych; Potwierdzanie dostępności towarów; Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Realizacja i monitorowanie zamówień. Fakturowanie realizowanych zamówień. Wystawianie...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. KOR 39 w Warszawie. Praca w wymiarze około 100 godzin miesięcznie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kompleksowa obsługa małego magazynu Firmy z branży telekomunikacyjnej; pełna wiedza dotycząca stanu magazynowego - zarówno sprzętu technicznego jak i mienia Firmy; obsługa zamówień sprzętu; wydawanie sprzętu technikom; wysyłka sprzętu do instalacji; wsparcie...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Dbałość o zadowolenie Klienta, przestrzeganie wysokich standardów obsługi Klienta, Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Obsługa rozmów telefonicznych, Wydawanie i przyjmowanie przesyłek zgodnie z obowiązującymi procedurami, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa...
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za: przygotowywanie, opracowywanie i kontrolę dokumentów w obrocie magazynowym, terminowe księgowanie dokumentów w systemie (Asseco), bieżący nadzór, weryfikacja i archiwizacja dokumentów, współpraca z innymi działami firmy.