Specjalista ds. rezerwacji

Sofitel Grand Sopot
Sopot
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
Specjalista ds. rezerwacji

Sofitel Grand Sopot

Dołącz do miejsca, w którym możesz być sobą i pokochasz to co robisz. Wejdź do hotelowego świata, a my będziemy Cię wspierać w uwolnieniu pełni Twoich możliwości. Będziesz częścią zespołu, w którym wszyscy doceniają się nawzajem. Umożliwimy Ci realizację pomysłów, które podnoszą jakość naszych usług, tworząc spersonalizowane dla naszych gości. Pomóż nam, aby poczuli się u nas wyjątkowo, a my zrobimy to samo dla Ciebie.
Jeżeli dzielisz naszą pasję gościnności, jesteś osobą otwartą na zmiany, pełną pozytywnej energii, ale również wrażliwą i empatyczną, która wyczuwa potrzeby innych, to właśnie Ciebie szukamy! Dołącz do NAS!

TWOJE ZADANIA:
  • zagwarantowanie profesjonalnej obsługi gości podczas dokonywania rezerwacji drogą mailową i telefoniczną
  • kompleksowa obsługa rezerwacji w systemie hotelowym (OPERA)
  • informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach z tym związanych oraz o usługach i ofertach dodatkowych
  • badanie konkurencji
  • sporządzanie raportów i analiza danych finansowych
  • znajomość zasad zarządzania przychodami - revenue management (dodatkowy atut)
SERDECZNIE ZAPRASZAMY, JEŻELI:
  • masz doświadczenie w pracy w hotelu (przynajmniej 1 rok)
  • jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, komunikatywną i otwartą na potrzeby innych
  • szukasz rozwiązań i wyróżnia Cię pozytywne nastawienie
  • lubisz pracę analityczną (z danymi finansowymi)
  • dbałość o detale i drobiazgi to Twoja natura
  • potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę i radzisz sobie ze stresem
  • praca pod presją oraz zmieniające się warunki nie stanowią dla Ciebie trudności
  • potrafisz koncentrować się na osiąganiu zamierzonych celów jednocześnie mając na uwadze oczekiwania gości
  • znasz excel w stopniu bardzo dobrym
  • biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (poziom B1-B2)
JAK O CIEBIE ZADBAMY:
  • dołączysz do super pozytywnego zespołu, który zatroszczy się o Ciebie i zadba o Twój komfort
  • zaopiekujemy się Tobą w pierwszych tygodniach pracy, abyś swobodnie i we własnym tempie mógł/a zapoznać się z obowiązkami na stanowisku
  • zapewnimy profesjonalne szkolenia podnoszące umiejętności  zawodowe
  • zapewniamy darmowy posiłek i napoje w naszej stołówce pracowniczej
  • będziesz pracować na swoją premię upsellingową
  • będziesz zbierać punkty lojalnościowe, dające możliwość zniżek w naszych hotelach na całym świecie
  • umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce i w międzynarodowych strukturach ACCOR
  • otrzymasz szereg benefitów w tym m.in opiekę medyczną, dofinansowanie karty sportowej i możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Recepcjonista (K/M)

    Mercure Gdańsk Posejdon   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
  • Pracownik Rezerwacji Grupowej (K/M)

    Novotel Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja Będziesz zapewniać naszym gościom wysokiej jakości usługi rezerwacyjne poprzez m.in. informowanie o warunkach pobytu, sprzedaż usług dodatkowych świadczonych w hotelu, dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem gościa.
  • Recepcjonista

    Novotel & ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
  • Kierownik Recepcji (K/M)

    Novotel & ibis Poznań Centrum   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja misja Twoją misją będzie zapewnienie skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez zarządzanie zespołem pracowników recepcji, przestrzeganie standardów marki i udział w szkoleniu personelu recepcji w tym zakresie.
  • Pracownik recepcji i rezerwacji

    ibis Styles Szczecin Stare Miasto   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.