Sofitel Grand Sopot
- zagwarantowanie profesjonalnej obsługi gości podczas dokonywania rezerwacji drogą mailową i telefoniczną
- kompleksowa obsługa rezerwacji w systemie hotelowym (OPERA)
- informowanie o warunkach pobytu, niezbędnych formalnościach z tym związanych oraz o usługach i ofertach dodatkowych
- badanie konkurencji
- sporządzanie raportów i analiza danych finansowych
- znajomość zasad zarządzania przychodami - revenue management (dodatkowy atut)
- masz doświadczenie w pracy w hotelu (przynajmniej 1 rok)
- jesteś osobą o wysokiej kulturze osobistej, komunikatywną i otwartą na potrzeby innych
- szukasz rozwiązań i wyróżnia Cię pozytywne nastawienie
- lubisz pracę analityczną (z danymi finansowymi)
- dbałość o detale i drobiazgi to Twoja natura
- potrafisz dobrze zorganizować swoją pracę i radzisz sobie ze stresem
- praca pod presją oraz zmieniające się warunki nie stanowią dla Ciebie trudności
- potrafisz koncentrować się na osiąganiu zamierzonych celów jednocześnie mając na uwadze oczekiwania gości
- znasz excel w stopniu bardzo dobrym
- biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (poziom B1-B2)
- dołączysz do super pozytywnego zespołu, który zatroszczy się o Ciebie i zadba o Twój komfort
- zaopiekujemy się Tobą w pierwszych tygodniach pracy, abyś swobodnie i we własnym tempie mógł/a zapoznać się z obowiązkami na stanowisku
- zapewnimy profesjonalne szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- zapewniamy darmowy posiłek i napoje w naszej stołówce pracowniczej
- będziesz pracować na swoją premię upsellingową
- będziesz zbierać punkty lojalnościowe, dające możliwość zniżek w naszych hotelach na całym świecie
- umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce i w międzynarodowych strukturach ACCOR
- otrzymasz szereg benefitów w tym m.in opiekę medyczną, dofinansowanie karty sportowej i możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.