Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
-
Wsparcie procesu rozpatrywania reklamacji poprzez udzielanie konsultacji do spraw obsługiwanych w procesie outsourcingu lub sprzedaży
-
Przygotowywanie pism procesowych oraz korespondencji do Klientów, w odpowiedzi na wnioski lub reklamacje
-
Opracowywanie wzorów komunikacji kierowanej do klientów i partnerów biznesowych w zakresie odpowiedzialności zespołu
-
prowadzenie negocjacji z trudnymi klientami
-
przygotowywanie rekomendacji dla decyzji kredytowych związanych z obsługiwanymi sprawami
-
Rekomendowanie rozwiązań mających na celu optymalizację procesu korespondencji z klientami Banku
-
Prowadzenie rejestru spraw sądowych
-
Wykształcenia średniego lub wyższego, preferowane ekonomiczne lub prawnicze
-
Podstawowej wiedzy z zakresu bankowości
-
Podstawowej znajomości zagadnień i procedur prawnych związanych z dochodzeniem roszczeń pieniężnych
-
Podstawowej znajomości uregulowań prawnych dotyczących kredytów oraz procesu dochodzenia roszczeń (prawo bankowe, prawo cywilne, kpc)
-
Dobrej znajomości produktów bankowych
-
Umiejętności przeprowadzania negocjacji z klientem/ partnerem biznesowym potwierdzonej doświadczeniem
-
Umiejętności formułowania opinii i rekomendacji
-
Umiejętności pracy w zespole
-
Bardzo dobrej organizacji pracy ze szczególnym naciskiem na planowanie i terminowość realizacji zadań
-
Samodzielności, dokładności, skrupulatności, kreatywności i chęci stałego rozwoju zawodowego.
-
Doskonałych umiejętności komunikacyjnych, posługiwania się językiem przejrzystym, prostym i zrozumiałym dla odbiorcy
-
Bardzo dobrej znajomości programów Microsoft Excel oraz Access
-
Dodatkowym atutem będzie znajomość języka angielskiego
-
Klarowne ścieżki rozwoju – możliwość udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych
-
Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku grupy Santander
-
Wewnętrzne programy rozwojowe umożliwiające doskonalenie kompetencji zawodowych
-
Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów lub nauki języków obcych, szkolenia, bankową bibliotekę książek i multimediów
-
Możliwość wyboru spośród urozmaiconej oferty świadczeń pozapłacowych w ramach systemu MyBenefit
-
Prywatną opiekę zdrowotną