Grupa TAURON to druga co do wielkości zintegrowana grupa energetyczna w Polsce kontrolująca pełen łańcuch wartości, począwszy od wydobycia węgla aż po sprzedaż energii elektrycznej do klientów końcowych. Obejmuje swoim działaniem 18 % powierzchni kraju na terenie pięciu województw. Grupa TAURON to jeden z największych podmiotów gospodarczych w kraju oraz największy sprzedawca i dystrybutor energii elektrycznej.
W skład Grupy TAURON wchodzą m.in. TAURON Wytwarzanie, TAURON Dystrybucja, TAURON Sprzedaż, TAURON Obsługa Klienta, TAURON Wydobycie, TAURON Ekoenergia, Kopalnia Wapienia „Czatkowice” oraz TAURON Ciepło. TAURON Polska Energia SA jest spółką holdingową w Grupie TAURON notowaną od 2010 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w ramach WIG20 – indeksu największych spółek giełdowych.
TAURON Polska Energia S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ekonomiczne lub organizacja i zarządzanie)
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe
- Doświadczenie w zakresie uczestnictwa w procesach reorganizacyjnych, restrukturyzacyjnych i zarządzania zmianą
- Znajomość i doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia analiz reorganizacyjnych, planowania i oceny efektywności procesów reorganizacyjnych, prowadzenia projektów, zarządzania ryzykiem w projektach
- Znajomość przepisów w zakresie przekształceń spółek prawa handlowego
- Pożądana znajomość prawa energetycznego
- Znajomość zasad funkcjonowania przedsiębiorstw energetycznych
- Znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania grup kapitałowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Wysokie umiejętności analityczne, wyciągania wniosków z analiz, identyfikacji potrzeb reorganizacyjnych, rekomendowania rozwiązań / inicjatyw reorganizacyjnych oraz związanych z poprawą efektywności
- Znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy z zakresu ekonomii i finansów
- Dobra organizacja pracy własnej
- Zaangażowanie oraz dynamizm w działaniu oraz wytrwałość w dążeniu do celu
- Doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu planów / programów poprawy efektywności, planów / programów restrukturyzacyjnych, potwierdzone referencjami
- Posiadanie certyfikatów związanych z zarządzaniem projektami (PRINCE2, P30) lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami
- Znajomość narzędzi i metodyk zarządzania ryzykiem, zarządzania procesowego, Lean manufacturing, potwierdzona certyfikatami
- Diagnozowanie organizacji GT oraz identyfikowanie potrzeb reorganizacyjnych GT
- Współudział w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu procesów reorganizacyjnych oraz przekształceniowych w ramach GT
- Współudział w uruchamianiu i realizacji projektów przekształceniowych i reorganizacyjnych w GT
- Monitorowanie realizacji projektów dotyczących reorganizacji / restrukturyzacji / integracji Grupy / obszarów biznesowych / spółek GT
- Współudział w prowadzeniu analiz korzyści z realizowanych projektów / programów reorganizacyjnych
- Współudział w prowadzeniu analiz efektywności funkcjonowania wybranych obszarów działalności GT
- Prowadzenie dokumentacji projektów/programów reorganizacyjnych
- Współudział w sporządzaniu opinii inicjatyw projektowych i programowych dotyczących reorganizacji
- Sporządzanie raportów i sprawozdań z realizacji zadań
- Interesującą pracę w dynamicznym zespole
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
- Pracowniczy Program Emerytalny
- Możliwość pracy w jednej z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce