Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Znajdujemy się w pierwszej dziesiątce polskiego rynku Agencji Pracy. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 800 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 16 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Łódź
Osoba, która dołączy do naszego zespołu, będzie odpowiedzialna za:
- kompleksową obsługę projektów rekrutacji pracy tymczasowej i opiekę nad klientami oddziału
- budowanie bazy danych kandydatów, rekrutację i selekcję pracowników tymczasowych
- umieszczanie i redagowanie ogłoszeń o pracy w mediach
- opiekę nad pracownikami tymczasowymi
- zatrudnianie pracowników, administrowanie dokumentacją personalną oraz rozliczanie czasu pracy pracowników tymczasowych
Do współpracy z nami, chcielibyśmy zaprosić osobę, która:
- posiada doświadczenie w agencji pracy tymczasowej
- posiada doświadczenie w obsłudze kadrowo - administracyjnej dla pracowników tymczasowych
- potrafi organizować swój czas i doskonale czuje się w dynamicznym środowisku pracy
- jest kreatywna i ma ciekawe, niestandardowe pomysły na dotarcie i pozyskanie pracowników
- lubi i potrafi pracować pod presją czasu i jest przy tym jest nastawiona na osiąganie celów
- ma poczucie humoru :-)
- posiada orzeczenie o niepełnosprawności - mile widziane
Ze swojej strony oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
- niezbędne narzędzia pracy
- otwartość na wdrażanie własnych pomysłów i realny wpływ na kształtowanie firmy
- partnerską współpracę nastawioną na wspólny rozwój
- realne możliwości rozwoju zawodowego
- świetną atmosferę w biurze :)