Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Kelly Services, założone w 1946 roku przez William R. Kelly jest międzynarodowym dostawcą rozwiązań HR dla różnego rodzaju klientów biznesowych. Kelly Services realizuje projekty rekrutacyjne w obszarach IT, Finanse, Księgowość, Sprzedaż i Marketing, Call Center, Inżynieria. Kelly Services ponadto oferuje szereg usług, związanych z konsultingiemoraz outsourcingiem pracowniczym. Numer wpisu do agencji zatrudnienia: 593.
Dla jednego z naszych klientów, aktualnie poszukujemy:
Specjalista ds. Rekrutacji
Zakres obowiązków:
- Planowanie oraz realizacja procesów rekrutacyjnych
- Przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Aktyne pozyskiwanie kandydatów przy wykorzystaniu różnych, również niestandardowych źródeł/kanałów
- Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych
- Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych m.in. w j. angielskim, selekcja kandydatów
- Nawiązywanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z kandydatami i klientami wewnętrznymi
- Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Wsparcie administracyjne działu HR
Wymagania:
- 2-3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych (stanowiska sprzedażowe/marketingowe)
- Wiedza dotycząca zagadnień związanych z pozyskiwaniem pracowników (metody, narzędzia HR itp.)
- Znajomość przepisów prawa pracy w zakresie zatrudniania pracowników mile widziana
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Dynamiczne i profesjonalne środowisko pracy
- Atrakcyjny pakiet benefitów
- System prowizyjny
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Jeśli nie spełniasz wszystkich kryteriów, aplikuj do naszej bazy kandydatów!