Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: RPKL/DR/90/2014
Do zadań pracownika będzie należeć:
- rozpoznawanie potrzeb klienta wewnętrznego w obszarze rekrutacji,
- samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych i selekcyjnych,
- dbanie o realizację zadań z zachowaniem standardów, procesów i działań w obszarach rekrutacyjnych,
- redagowanie oraz zamieszczanie ogłoszeń,
- aktywne poszukiwanie kandydatów,
- organizacja staży i praktyk zawodowych.
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, socjologia),
- bardzo dobrej znajomości pakietu MsOffice,
- 2 – letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych,
- wiedzy z zakresu procesów i narzędzi rekrutacyjnych,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- wysokiej orientacji na klienta,
- wysokiej kultury osobistej i komunikatywności,
- orientacji na cele i zapewnienie wysokiej jakości realizowanych zadań.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,
- narzędzia ułatwiające pracę i zarządzanie projektami rekrutacyjnymi,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym