Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu, poszukujemy osoby na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
Rekrutacja pracowników na szczeble specjalistyczne i średniego szczebla,
-
Prowadzenie telefonicznych i bezpośrednich rozmów oraz spotkań z kandydatami,
-
Selekcja i weryfikacja otrzymanych aplikacji.
-
Prowadzenie rekrutacji poprzez networking oraz za pomocą metod bezpośredniego dotarcia do określonej grupy kandydatów (direct search)
-
Przeprowadzanie testów kompetencyjnych
-
Stałe budowanie bazy danych kandydatów.
-
Wykształcenie wyższe;
-
Min. 2 lat doświadczenia pracy w dziale personalnym i/lub Agencji Pracy;
-
Biegła znajomość j. angielskiego;
-
Mile widziana znajomość Kodeksu Pracy;
-
Dynamizm w działaniu;
-
Asertywność.
-
Duża samodzielność w działaniu.
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie będącej liderem w swoim sektorze,
-
Pakiet szkoleń,
-
Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
-
Duże możliwości rozwoju w strukturach firmy.