Przedsiębiorstwo Security Sp. z o.o. istnieje na rynku Trójmiejskim od 1991 roku. Od początku istnienia jest ukierunkowane na realizację wysoko zaawansowanych technicznie systemów zabezpieczeń. Wykonaliśmy już ponad 2150 instalacji.
Posiadamy koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Nr L-0036/001, uprawniającą nas do świadczenia usług polegających na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i napraw w miejscach ich zainstalowania.
Uzyskaliśmy uprawnienia projektowe w zakresie tworzenia elektronicznych systemów alarmowych przeciwwłamaniowych do klasy SA4, jak również uprawnienia do projektowania zabezpieczeń obiektów zabytkowych i muzealnych.
W Security wdrożyliśmy w 2000 roku system jakości ISO 9001 obejmujący pełen zakres działalności przedsiębiorstwa. Procedury obowiązujące w firmie są zapisane, przestrzegane, sprawdzanie i doskonalone w trybie ciągłym.
Zarówno pracownicy pionu projektowego, kadra kierownicza, jak i technicy zatrudnieni w Dziale Zabezpieczeń Technicznych Security posiadają licencje Pracowników Zabezpieczenia Technicznego pierwszego i drugiego stopnia, a także poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową.
Inwestujemy w kadrę poprzez system szkoleń branżowych. Posiadamy autoryzacje największych producentów sprzętu zabezpieczającego: Siemens, GE Security (Aritech), DSC, Satel, Paradox, itd.
Informacje niejawne
Dysponujemy kancelarią tajną i powołaliśmy pełnomocnika do spraw informacji niejawnych. Posiadamy uprawnienia w zakresie przechowywania i przetwarzania informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych.
Zadania:
- Przeprowadzanie wstępnego procesu rekrutacji
- Budowanie i zarządzanie bazą danych kandydatów;
- Selekcja aplikacji;
- Planowanie i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
- Udział w tworzeniu polityki i narzędzi rekrutacyjnych,
- Poszukiwanie alternatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Budowanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami rynku pracy,
Wymagane:
- Niekaralność
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o kierunku psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne
- Wiedza z zakresu rekrutacji i selekcji
- Praktyczna znajomość prawa pracy, rekrutacji i selekcji
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
- Komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole
- Elastyczność w działaniu, samodzielność, inicjatywa
- Sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista
Wskazane:
- Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności
- Zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie;
- Umowę o pracę;
- Warunki finansowe adekwatne do umiejętności i zaangażowania;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego.