Firma Berendsen Textile Service Sp. z o.o. lider na europejskim rynku w zakresie wynajmu i serwisu odzieży roboczej, mat podłogowych oraz urządzeń higienicznych, poszukuje pracownika na stanowisko:
Osoba, której poszukujemy będzie wsparciem dla kierowników w zakresie doboru pracowników i odpowiednich metod rekrutacji.
- Współpraca z kierownikami różnych działów w zakresie potrzeb rekrutacyjnych we wszystkich zakładach w Polsce,
- Kompleksowe prowadzenie i efektywne zamykanie projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego szczebla (handlowe, specjalistyczne, administracyjne, finansowe),
- Redagowanie i publikowanie ogłoszeń,
- Administrowanie systemami rekrutacyjnymi i zarządzanie bazą kandydatów,
- Organizowanie kalendarza spotkań i przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych,
- Przygotowywanie raportów i zestawień z podejmowanych działań,
- Budowanie relacji i doraźny kontakt z uczelniami, urzędami, agencjami i dostawcami narzędzi rekrutacyjnych,
- Analizowanie sytuacji na ryku pracy, inicjowanie rozwiązań zwiększających skuteczność projektów rekrutacyjnych,
- Koordynowanie programu szkoleń wdrożeniowych i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników,
- Wspieranie Dyrektora ds. Personalnych w bieżących projektach HR. (zatrudnianie, szkolenia, oceny okresowe itp.)
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych na różne stanowiska,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość Ms Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Praktyczna znajomość zasad prowadzenia spotkań rekrutacyjnych i rozumienie potrzeb biznesowych,
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Samodzielność, zaangażowanie i dobra organizacji pracy własnej,
- Gotowość do wyjazdów służbowych i prowadzenia spotkań rekrutacyjnych w zakładach,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Ciekawą pracę i różnorodność prowadzonych projektów rekrutacyjnych,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny,
- Odpowiednie narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód,
- Elastyczne godziny pracy, dostęp do firmowej biblioteki, budżet rozwojowy (szkolenia, dofinansowanie do nauki języka),
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i udziału w grupowych projektach HR.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy