Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
W związku z rozwojem naszej firmy, aktualnie do naszego oddziału w Warszawie, poszukujemy kandydata na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za:
- Kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych- od tworzenia profili kandydatów, poprzez selekcję przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- Aktywne i skuteczne docieranie do najlepszych Kandydatów przy wykorzystaniu metody direct search
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami i Kandydatami
- Wsparcie Klientów w zakresie działań rekrutacyjnych
- Realizację budżetu
Od Ciebie oczekujemy:
- Minimum rocznego doświadczenia przy samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych (doświadczenie w realizacji projektów z obszaru BPO/SSC będzie atutem)
- Umiejętności budowania partnerskich oraz profesjonalnych relacji z Klientem oraz Kandydatami
- Gotowości do pracy w oparciu o cele finansowe
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2 (znajomość innych języków obcych będzie dużym atutem)
- Kreatywności oraz ciekawych, niestandardowych pomysłów na rekrutację
- Pozytywnego nastawienia i energii do działania
- Zamiłowania do pracy z ludźmi
W zamian proponujemy:
- Samodzielność, dużą decyzyjność i przestrzeń we wdrażania nowych inicjatyw
- Możliwość rozwoju w obszarach: doradztwo dla Klienta i kandydata, marketing, social media
- Wynagrodzenie stałe + premię uzależnioną od wyników pracy
- Udział w prężnym, profesjonalnym rozwoju firmy i realne możliwości awansu
- Udział w szkoleniach rekrutacyjnych i z rozwoju kompetencji miękkich
- Pracę pełną wyzwań w firmie będącej liderem na rynku (jesteśmy w pierwszej 10 polskiego rynku Agencji Pracy Tymczasowej)
- Przyjazną atmosferę, zaufanie, entuzjazm, humor i ambicję współpracowników