POLOmarket to jedna z największych polskich sieci supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś POLOmarket to blisko 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 7.100 osobom.
W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
-
realizacja oraz koordynacja projektów rekrutacyjnych załóg sklepów, w ramach wyznaczonego obszaru Polski,
-
przeprowadzanie spotkań i rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami oraz weryfikacja ich umiejętności i doświadczenia,
-
wsparcie merytoryczne kadry zarządzającej, z zakresu rekrutacji i selekcji kandydatów,
-
tworzenie ofert pracy oraz ich publikacja, współpraca z instytucjami wspierającymi proces rekrutacji,
-
aktywne poszerzanie źródeł pozyskiwania kandydatów,
-
przygotowywanie sprawozdań i raportów.
-
min. roczne doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów rekrutacyjnych,
-
wykształcenie wyższe, kierunek Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Psychologia lub pokrewne,
-
praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi rekrutacyjnych,
-
czynne prawo jazdy kat. B,
-
gotowość do pracy w terenie i częstych podróży służbowych,
-
nastawienie na realizację celu, samodzielność i dobra organizacja pracy własnej,
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
-
samodzielną pracę, stwarzającą możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
stabilne warunki zatrudnienia,
-
wsparcie oraz niezbędne narzędzia przy wykonywaniu obowiązków,
-
samochód służbowy.