Ogłoszenie numer: 3527816, z dnia 2020-08-04
AFZ Group Sp. z o.o. figuruje w Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 15715 od 2017 roku. Jesteśmy dla przedsiębiorstw partnerem świadczącym usługi w zakresie optymalizacji procesów rekrutacji pracowników oraz proponujemy oddelegowanie pracowników tymczasowych umożliwiając czasową, elastyczną i wygodną formę zatrudnienia. Realizujemy projekty w Polsce i zagranicą. Dajemy naszym kandydatom nowe możliwości rozwoju zawodowego. Oferujemy prace sezonowe i na dłuższy okres w różnych branżach gospodarki. W AFZ Group stawiamy na ciągły rozwój, dlatego do naszego zespołu poszukujemy zaangażowanej i zmotywowanej do działań osoby na stanowisku:
Specjalista ds. Rekrutacji i Sprzedaży Usług HR - rynek niemiecki
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: ADMIN.PL.015
Opis stanowiska
Osoba pracująca na stanowisku Specjalisty ds. Rekrutacji i Sprzedaży Usług HR będzie odpowiedzialna za realizowanie procesów rekrutacyjnych oraz sprzedaż usług HR firmy.
- Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska różnego szczebla
- Regularny kontakt i obsługa klientów polskich i zagranicznych oraz koordynowanie pracowników zatrudnionych u tych kontrahentów
- Utrzymanie dobrych relacji z klientem i kandydatem
- Redagowanie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Pozyskiwanie kandydatów poprzez aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i alternatywnych źródeł
- Prowadzenie bazy kontrahentów i kandydatów
- Aktywne budowanie wizerunku firmy na rynku międzynarodowym
- Sporządzanie codziennych raportów z prowadzonych działań
- Wsparcie procesów administracyjnych związanych z zatrudnianiem personelu
- Przygotowywanie ofert współpracy, negocjowanie warunków i zawieranie umów
Wymagania
- Minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży usług
- Minimum 6 miesięczne doświadczenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, mile widziane w Agencji Pracy Tymczasowej
- Preferowane wykształcenie wyższe w kierunku zarządzania zasobami ludzkimi, psychologii lub studia podyplomowe z zakresu HR
- Znajomość i umiejętność wykorzystywania alternatywnych źródeł pozyskiwania kandydatów
- Wytrwałość w dążeniu do osiągania wyznaczonych celów
- Umiejętność zarządzania swoim czasem pracy w ustalaniu priorytetów
- Znajomości zagadnień związanych z zatrudnianiem obcokrajowców
- Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, własna inicjatywa i wdrażanie pomysłów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę
- Usystematyzowany proces wdrożenia i wsparcie merytoryczne doświadczonych pracowników
- Stanowisko wyposażone w niezbędne narzędzia pracy
- Pracę na rynku międzynarodowym
- Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne powiązane z wynikami pracy
- Możliwość nabywania doświadczeń oraz rozwoju osobistego w ramach struktury firmy przez kompleksową realizację projektów
- Samodzielność w realizacji codziennych zadań
- Rozwój w relacji biznesowej
- Pracę w dynamicznym i przyjaznym środowisku
- Pakiet bonusowy dla zaangażowanych w realizacje celu
Jesteś gotowy na nowe doświadczenie i pracę w rozwojowej firmie? Uważasz, że spełniasz nasze oczekiwania? Jesteś gotowy wyznaczać sobie cele i je realizować? Zapraszamy Cię do złożenia aplikacji! Doceniamy doświadczenie, zaangażowanie i własną inicjatywę przełożone we wspólny cel!