Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
- Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska na projektach budowlanych oraz do Centrali firmy,
- Pozyskiwanie potencjalnych kandydatów za pośrednictwem mediów społecznościowych,
- Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, koordynacja działań rekrutacyjnych z biznesem,
- Wzmacnianie marki pracodawcy,
- Budowanie i aktualizowanie wewnętrznej bazy danych CV,
- Koordynowanie i administracja procesu zatrudniania i wdrażania nowych pracowników,
- Współpraca z uczelniami wyższymi, prowadzenie projektów stażowych,
- Udział w projektach zakresu Talent Development.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi),
- Minimum 3 -letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, mile widziane doświadczenie w pracy w agencji rekrutacyjnej lub w wewnętrznym dziale HR w firmie o rozbudowanej strukturze,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- Zainteresowanie obszarem rozwoju talentów, zarządzania talentami w organizacji,
- Umiejętności organizacyjne,
- Znajomość lub zainteresowanie sektorem budownictwa - jako ważny atut,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom min. B2),
- Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego.
- Pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość pracy hybrydowej oraz pakiet benefitów.
- Udział w ciekawych projektach w dynamicznie rozwijającej się firmie sektora budowlanego.
Poznaj
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Aldesa jest spółką-córką hiszpańskiej firmy budowlanej Aldesa Group, która została utworzona w Madrycie w 1969 roku.
W Polsce firma rozpoczęła swoją aktywność w 2007 roku w Krakowie, obecnie działa na terenie całego kraju jako generalny wykonawca obiektów w sektorze przemysłowym, energii odnawialnej, budownictwie kubaturowym oraz infrastrukturze drogowej. Jest także deweloperem oraz zarządcą budynku biurowego klasy A Diamante Plaza w Krakowie.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów oraz ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania, bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami oraz stale dąży do poprawy procesu. Atutem firmy jest również profesjonalizm i doświadczenie zatrudnionych pracowników. Firma posiada certyfikaty ISO 14001: 2004 (System zarządzania środowiskowego), OHSAS 18001: 2007 (System zarządzania BHP) oraz ISO 9001: 2008 (System zarządzania jakością).
Aldesa w Polsce Oferuje pełen zakres usług budowlanych Działa w wielu sektorach rynku Na rynku od 2007 roku Roczny przychód 132 mln PLN w 2012 roku Wartość realizowanych inwestycji – 450 mln PLN w 2012 roku i 788,7 mln PLN w 2013 roku Realizuje wiele prestiżowych projektów Posiada certyfikaty ISO 14001: 2004, OHSAS 18001: 2007 oraz ISO 9001:2008