Milado Centrum Rozwoju Personalnego jest firmą doradztwa personalnego (nr KRAZ: 2206), która od 12 lat skutecznie prowadzi rekrutacje oraz szkolenia dla Klientów z różnych branż, na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w rekrutacjach na stanowiska specjalistyczne oraz kierownicze średniego i wyższego szczebla. Jako jedyni w branży HR możemy się poszczycić nagrodą Wielkopolska Jakość! Więcej informacji o nas znajdziesz na naszej oficjalnej stronie oraz profilu na fb.
Aktualnie, do naszego biura w Poznaniu, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. rekrutacji i obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1135/02/2016
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji pracowników
- Masz doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu kandydatów
- Jeste osobą o proaktywnym podejściu do wykonywanych zadań i łatwo nawiązujesz kontakty
- Potrafisz budować relacje biznesowe
- Jesteś osobą wysoce zorientowaną na realizację postawionych celów
- Jesteś dokładny/a, dobrze zorganizowany/a i otwarty/a na pracę w zespole
- Swobodnie obsługujesz komputer, oprogramowanie biurowe oraz Internet
To oznacza, że ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Realizacją projektów rekrutacyjnych dla klientów firmy
- Aktywnym, bezpośrednim wyszukiwaniem potencjalnych kandydatów do pracy dla naszych klientów
- Opieką nad realizacją procesu rekrutacji dla klientów
- Współpracą z klientem w trakcie realizacji zlecenia
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Oferujemy:
Oferujemy:
- Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę
- Stałe, atrakcyjne wynagrodzenie Premię uzależnioną od wyników pracy
- Stacjonarne miejsce pracy w komfortowym biurze w centrum Poznania, przy Starym Rynku
- Szkolenia wdrożeniowe
- Pracę w zgranym zespole, w miłej atmosferze
- Możliwość dalszego rozwoju