Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. reklamy Programmatic
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie i optymalizacja powierzchni reklamowej w obszarze Programmatic;
- Analiza opłacalności kampanii reklamowych;
- Odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru;
- Przygotowywanie zestawień i raportów dotyczących wyników kampanii;
- Analiza bieżących wyników m.in. prognozowanie przychodowości działań reklamowych.
Wymagania:
- Dobra znajomość MS Excel;
- Min. roczne doświadczenie w marketingu online (preferowane SEM, Performance Marketing);
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunek ścisły, w szczególności matematyka, statystyka, metody ilościowe);
- Umiejętność przeprowadzania analizy i tworzenia rekomendacji;
- Umiejętność korzystania z wielu źródeł danych i wyciągania wniosków;
- Samodzielność w działaniu, orientacja na realizację celów, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.
Mile widziane:
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z technologiami SSP.
Dlaczego warto do nas dołączyć? Media Impact Polska to:
- Silne, uznane, multimedialne marki;
- Nowoczesne, zintegrowane rozwiązania komunikacyjne;
- Dynamiczne i twórcze środowisko pracy;
- Możliwość nauki od najlepszych i rozwoju zawodowego w strukturach Firmy.
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport.