- wdrożenie pod nadzorem doświadczonych pracowników
- wynagrodzenie stałe oraz premię miesięczną
- prywatną opiekę medyczną Medicover
- kartę Multisport
- ubezpieczenie grupowe PZU
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów
- komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania
- kontakt z klientem w kwestii reklamacji
- przygotowywanie korespondencji związanej z postępowaniem reklamacyjnym
- udział w analizie zdarzeń jakościowych
- nadzór nad terminowym rozpatrywaniem reklamacji
- rozliczanie reklamacji wewnętrznych i reklamacji od Klientów
- przygotowywanie raportów i analiz dotyczących reklamacji
- wykształcenie min. średnie
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze administracji reklamacji lub obsługi klienta (warunek konieczny)
- dobra znajomość procedur reklamacyjnych
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. komunikatywnym
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- umiejętność organizacji pracy własnej
Poznaj
KGL S.A.
O spółce KGL
KGL S.A. to polska spółka notowana na giełdzie, zajmującą się produkcją i sprzedażą folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych, a także dystrybucją granulatów tworzyw sztucznych oraz importem surowców i półproduktów z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Od lat koncentrujemy działania na zwiększeniu skali działalności produkcyjnej. W tym zakresie sukcesywnie rozbudowujemy zaplecze produkcyjne poprzez zakup i budowę hal produkcyjnych i magazynowych oraz zakup maszyn i urządzeń. Posiadamy nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju (CBR), w którym opracowywane są projekty nowych, innowacyjnych produktów oraz własną narzędziownie.
KGL JAKO PRACODAWCA
W całej Grupie KGL pracuje łącznie 750 osób w kilku lokalizacjach. Pomimo ogromnej skali działalności, w codziennym zarządzaniu dokładamy starań, aby spółka zachowała swój pierwotny charakter i aby każdy z naszych Pracowników czuł się częścią wielkiej rodziny KGL.
Jako Pracodawca dbamy o terminowość wypłat wynagrodzenia, doskonalimy nasze systemy premiowe, a także ich sprawiedliwe przydzielanie oraz rozbudowujemy kafeterię benefitów. Każdy z naszych Pracowników jako dodatek otrzymuje opiekę medyczną oraz kartę Multisport lub bilety do kina czy teatru.
Dynamika rozwoju naszego biznesu sprawia, że każdy nowy Pracownik może wykazać się inicjatywą i realizować nie tylko wypracowane standardy ale również własne pomysły.