Wierzymy, że nasi pracownicy są kluczem do sukcesu. Naszym celem jest motywowanie i wzmacnianie wielostronnego międzynarodowego zespołu, aby wspólnie tworzyć wartość dla klientów poprzez stosowane przez nas rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, lotniczej, oceanicznej, lądowej, kolejowej oraz logistyki pojazdów gotowych. Dlatego też CEVA Logistics oferuje dynamiczne i wyjątkowe środowisko pracy sprzyjające rozwojowi osobistemu, innowacjom i ciągłemu doskonaleniu swoich umiejętności.
DARE TO GROW! Stań się częścią zespołu CEVA Logistics, w którym docenia się wyobraźnię, odwagę oraz chęć dawania dobrego przykładu. Jesteśmy teamem, który dąży do doskonałości we wszystkich dziedzinach. Dołącz do naszej podróży i kształtuj z nami przyszłość logistyki globalnej. Przeżyjmy razem moment, w którym zostaniemy światowymi liderami w dziedzinie logistyki. Wciąż się rozwijamy - jesteś gotowa/-y rozwijać się razem z nami?
- Zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie
- Budowanie relacji z klientami
- Regularna komunikacja z klientem w zakresie rozpatrywanej reklamacji
- Monitorowanie wskaźników reklamacji oraz reagowanie na wszelkie odchylenia pomiędzy przyjętymi założeniami, a rzeczywistym wykonaniem
- Monitorowanie zgodności poziomu jakości realizowanej usługi z warunkami umowy/oferty dla klienta
- Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień, wskaźników jakościowych
- Przedstawianie klientowi raportów, omawianie jakości współpracy
- Współpraca z działami operacyjnymi w kraju i zagranicą
- Analiza anomalii/nieprawidłowości oraz aktywny udział w poszukiwaniu i wdrażaniu działań korygujących
- Poszukiwanie i proponowanie rozwiązań pojawiających się problemów operacyjnych wpływających na jakość dostaw
- Obsługa reklamacji w przewozach krajowych i zagranicznych:
- Przyjęcie reklamacji zgłaszanych przez klientów oraz oddziały zagraniczne CEVA
- Prowadzenie rejestru reklamacji w aplikacji do zarządzania reklamacjami
- Kompletowanie dokumentacji dotyczącej reklamacji
- Prowadzenie wyjaśnień dotyczących powstania szkody
- Weryfikowanie zasadności reklamacji przy udziale i wsparciu działów operacyjnych i działu prawnego (dokumentacja transportowa, dodatkowe informacje)
- Kontakt z klientem w zakresie obsługi reklamacji
- Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacji (m.in. Przewoźnicy, Towarzystwo Ubezpieczeniowe, Broker, Likwidator szkód, Rzeczoznawca)
- Zapewnienie stałego przepływu informacji między CEVA a klientem oraz oddziałem na temat statusu rozpatrywanej reklamacji
- Prowadzenie rozliczeń za reklamacje z klientami oraz dostawcami
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
- Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Znajomość przepisów prawa transportowego (krajowego i międzynarodowego - CMR)
- Komunikatywność, operatywność i samodzielność w działaniu
- Umiejętność pracy w warunkach stresu oraz pod presją czasu
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność współpracy w zespole
- Systematyczność, dokładność
- Zdolności analityczne
- Umiejętność rozwijania logicznego i konstruktywnego myślenia w celu rozwiązania problemu identyfikując jego źródło
- Mile widziane doświadczenie w branży logistycznej
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na czas określony, kolejna na czas nieokreślony)
- Ciekawą i zróżnicowaną pracę w dynamicznej firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki dla przemysłu i motoryzacji
- Współpracę ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
- Przyjazną atmosferę w pracy
Profesjonalna obsługa reklamacji w transporcie drogowym klientów CEVA Polska, budowanie relacji z klientami, działania nakierowane na poprawę jakości usług.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.