Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

BEL-POL
Gliwice
specjalista (mid)
umowa o pracę
praca stacjonarna
315 dni temu

Jako że cały czas się rozwijamy

i co roku zwiększamy liczbę sklepów

mamy miejsce na stanowisku:

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Gliwice
Mamy do zaoferowania:
  • Umowę o pracę,
  • Stabilny system wynagradzania:
    • płacę podstawową,
    • premię,
  • Możliwość zakupu asortymentu sklepu na własny użytek z wysokim rabatem,
  • Gwarancję stabilnego zatrudnienia,
  • Profesjonalne narzędzia pracy,
  • Darmowy Program Prywatnej Opieki Zdrowotnej  LUX MED dla Ciebie, a dla Twojej Rodziny w niskiej cenie. LUX MED to kompleksowa opieka medyczna, opierająca się na ponad 1600 placówek własnych i partnerskich;
  • Karty Multisport, dostęp do kart Multisport uprawniających do ćwiczeń w największej bazie obiektów sportowych w Polsce (4000 obiektów sportowych siłownie, baseny itp. w 650 miastach Polski) na preferowanych warunkach,
  • PPK, Pracownicze Plany Kapitałowe, co miesiąc wpłacamy składki na indywidualne konta pracowników,
  • Program szkoleń produktowych i sprzedażowych, które pozwolą na uzyskanie szybkiej samodzielności i pomogą w realizacji zadań sprzedażowych,
  • Imprezy integracyjne, które pozwolą Ci szybko poznać naszych pracowników i partnerów handlowych,
  • Pracę w zespole fachowców i specjalistów, dającą wiele satysfakcji motywującą do ciągłego rozwoju i osiągania coraz lepszych wyników,
  • Szansę rozwoju zawodowego u lidera w swojej branży na rynku w Polsce,
  • Osobom ambitnym i zaangażowanym, chcącym coś zmienić w swoim życiu, możliwość awansu  i rozwoju zawodowego.
Poznaj nas:

Jesteśmy w pełni polską firmą
założoną 30 lat temu

Cały czas się rozrastamy i mamy już ponad 100 oddziałów w całej Polsce

Pracuje u nas już ponad 900 osób

Jesteśmy liderem sprzedaży podłóg i drzwi w Polsce

Dowiedz się więcej:
www.bel-pol.pl
/bel-pol-sp-z-o-o
/sklepyBELPOL
belpol.doradzimy.zamontujemy
/sklepyBELPOL
Czego szukamy w kandydatach:
  • Kreatywności i odpowiedzialności
    Łatwości nawiązywania kontaktów  szczycimy się tym, że utrzymujemy dobre relacje z naszymi klientami i chcemy podtrzymywać tę tradycję,
  • Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów,
  • Komputer nie może być Ci obcy, pracujemy na poczcie Outlook i dedykowanych programach,
  • Przynajmniej dobra znajomość programów Excel i Word,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym dodatkowym atutem,
  • Prawo jazdy kat. B.
Czym będziesz się zajmował:
  • Zarządzanie zgłoszeniami reklamacyjnymi,
  • Zarządzanie procesem reklamacji (w tym rozpatrywanie i odpowiadanie oraz inicjowanie działań korygujących i korekcyjnych),
  • Przygotowywanie raportów dotyczących reklamacji,
  • Kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych wynikających z reklamacji.
Prosimy o przesłanie CV wraz dołączoną do niego zgodą na przetwarzanie danych osobowych o poniższej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oświadczam, że zostałem/-am poinformowany/-a o przysługujących mi prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych określonych w Informacji o administratorze i prawach osoby, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora.”

Wszystkie informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz [tutaj].
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   lubuskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...