Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Miejsce pracy: Centrala firmy w Złotowie (woj. wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za podejmowanie działań związanych
z obsługą reklamacyjną Klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta.
-
terminowe rozpatrywanie reklamacji sklepów internetowych,
-
przestrzeganie standardów i procedur,
-
współpraca ze sklepami stacjonarnymi w zakresie reklamacji, zwrotów odstąpień,
-
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
-
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
-
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta - karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
-
znajomość problematyki gwarancji i rękojmi,
-
dobra znajomość programu MS Office (w szczególności program Excel oraz Word),
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
-
dynamika w działaniu oraz dobra organizacja pracy,
-
umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
-
samodzielność i dokładność.
-
ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole,
-
możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego,
-
atrakcyjne wynagrodzenie.
![](/img/firma/templates/204955/16291/bot2.jpg)