Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

AAA AUTO
Piaseczno
praca stacjonarna
3537 dni temu

Nasza firma stale się rozrasta, otwieramy nowe oddziały za granicą, wobec czego chcielibyśmy znaleźć utalentowanych Kandydatów, którzy pomogliby nam w ekspansji naszej firmy. Jesteśmy topową firmą sprzedającą samochody w kraju. Współpracujemy z bystrymi i zdolnymi ludźmi. Zaprzestań, więc zajmować się swoimi nudnymi obowiązkami i pozwól nam się podzielić z Tobą naszym dwudziestoletnim doświadczeniem. Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny do naszego zespołu na stanowisko:


Specjalista ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Piaseczno

 

To, co możemy zaoferować to:
  • wynagrodzenie uzależnione od Twojego zaangażowania (premie i motywacyjne zarobki)

  • możliwość awansu w krótkim czasie na stanowisko kierownicze

  • rozbudowany system szkoleń (posiadamy własną akademię szkoleniową)

  • możliwość zakupu produktów firmy z upustami (samochód, finansowanie i ubezpieczenie samochodu, nawigację GPS i inne)

  • możliwości rozwoju zawodowego

To, czego oczekujemy od przyszłych Pracowników to:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

  • duża odporność na stres (umiejętności minimalizacji konfliktów)

  • skrupulatność, systematyczność i stateczność charakteru

  • wykształcenie techniczne

  • podstawowa wiedza na temat motoryzacji prawa jazdy kat. B

  • język angielski na poziomie swobodnej konwersacji (będzie mile widziany)

Praca, którą proponujemy wymaga:
  • analizowania i rozpatrywania uwag i reklamacji klientów

  • prowadzenia postępowania reklamacyjnego (przyjęcie, rejestracja zgłoszenia, prowadzenie postępowania wyjaśniającego, rejestracja zwrotów, sporządzanie raportów)

  • umiejętności analizy zasadności reklamacji pojazdów

  • ogólnego wparcia procesu reklamacyjnego

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych;
tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...