Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji.
Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Kancelaria Corpus Iuris jest firmą specjalizującą się w zarządzaniu procesami związanymi z dochodzeniem wierzytelności. Jesteśmy prężną i szybko rozwijającą się Firmą. Naszym największym atutem są nasi Pracownicy, dajemy im dużą swobodę działania i możliwość wdrażania kreatywnych rozwiązań.
W związku z dynamicznym rozwojem szukamy:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie
Rejestrowanie i nadzór nad reklamacjami
Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z ustalonymi procedurami
Kompletowanie niezbędnych dokumentów celem wyjaśnienia reklamacji
Terminowe przygotowanie decyzji reklamacyjnej
Dbałość o wysoki poziom obsługi napływających reklamacji
Od kandydatów oczekujemy
Doświadczenie min 1 rok na równorzędnym stanowisku w branży windykacyjnej, bankowości czy ubezpieczeniach
Wykształcenie prawnicze lub student/-tka 3-5 roku prawa
Dobrej znajomość pakietu MS Office
Umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu oraz samodzielnego działania
Dokładności, dobrej organizacji czasu pracy, terminowości
Przejmowania chęci do nauki i otwartość na współpracę z ludźmi w spółce
Mamy do zaoferowania
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub B2B
Możliwość dynamicznego rozwoju w ramach szybko rozwijającej się spółki
Wsparcie doświadczonego zespołu
Możliwość korzystania z pakietów świadczeń dodatkowych zgodnie z regulaminem firmy (ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, siłownia lub dofinansowanie do kart ZTM)
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
2 dni
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji.
Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim; Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Zadania: Tworzenie i przesyłanie dokumentacji reklamacji do Centrali CAT w języku angielskim; Weryfikacja i współpraca techniczna z innymi oddziałami firmy w zakresie gwarancji;
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379