Ogłoszenie numer: 451918, z dnia 2014-05-26
poszukuje pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Opis stanowiska
- przeprowadzanie oraz nadzór nad procesem reklamacji od klientów od momentu otrzymania reklamacji do momentu wysłania raportu końcowego do klienta
- wstępna i finalna klasyfikacja reklamacji na zgodność z procedurami LiNA
- przeprowadzanie fizycznego dochodzenia na otrzymanym produkcie
- kontakt z klientem na każdym etapie dochodzenia reklamacyjnego
- współpraca z krajowymi organami właściwymi do spraw incydentów medycznych w zakresie reklamacji raportowanych
- bezpośrednia współpraca w osobą odpowiedzialną za sprawy legislacyjno-regulacyjne w firmie
- bezpośrednia współpraca z działem inżynieryjnym zlokalizowanym w jednostce lokalnej, jak i macierzystej
- analiza danych / ewentualnych trendów. Raportowanie w trybie miesięcznym do Managerów odpowiedzialnych za poszczególne gałęzie produktów
- nadzór nad działaniami wdrażanymi w zakresie reklamacji (procesy CAPA, szkolenia, zmiany w produktach)
Wymagania
- wykształcenie wyższe, preferowane inżynier mechanik/automatyk/elektryk
- obsługa komputera: przynajmniej MS Office
- roczne doświadczenie na dowolnym stanowisku w dziale produkcji lub inżynieryjnym/R&D
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym w mowie i piśmie
- znajomość standardu ISO9001:2008
- znajomość standardu ISO13485:2003 i/lub MDD93/42/EEC i/lub QSR820 będzie dodatkowym atutem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.