W tych trudnych czasach przykłada się dodatkową wagę do stabilności pracy oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza w takiej branży jak nasza - która sprawia, że mimo pandemii, nasi klienci mogą czuć się komfortowo w codziennych sytuacjach oraz nie muszą martwić się zepsutym sprzętem. Właśnie dlatego proponujemy STABILNE, PEWNE zatrudnienie - dołącz do nas i PRACUJ BEZPIECZNIE!
W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska
ul. Ryszarda Chomicza 11-13A
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę
- regularne informowanie Klientów o statusie złożonej reklamacji
- terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji
- współpracę z Klientami wewnętrznymi oraz serwisami, dostawcami i producentami
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego
- doświadczenia w pracy na infolinii i/lub dziale reklamacji oraz w obsłudze Klienta
- komunikatywności, samodzielności w działaniu, odpowiedzialności
- odporności na stres – umiejętności pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu i z trudnym Klientem
- znajomości komputera – pakiet Office
- mile widziana znajomość przepisów prawa konsumenckiego, w szczególności w zakresie reklamacji
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę
- regularne informowanie Klientów o statusie złożonej reklamacji
- terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji
- współpracę z Klientami wewnętrznymi oraz serwisami, dostawcami i producentami
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego lub wyższego
- doświadczenia w pracy na infolinii i/lub dziale reklamacji oraz w obsłudze Klienta
- komunikatywności, samodzielności w działaniu, odpowiedzialności
- odporności na stres – umiejętności pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu i z trudnym Klientem
- znajomości komputera – pakiet Office
- mile widziana znajomość przepisów prawa konsumenckiego, w szczególności w zakresie reklamacji