E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.
W ramach prowadzonej działalności chcemy być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i pomocy klientom w każdej sytuacji.
Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!
W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.
Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.
Dołącz do Nas!
Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:
Cel stanowiska: Całościowe zarządzanie i realizacja procesu reklamacji dla klientów firmy.
- Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
- Kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów
- Formalna i prawna analiza zasadności reklamacji
- Ustalanie kosztów związanych z reklamacją
- Prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych i przygotowywanie raportów
- Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi holdingu, w szczególności z Działem Prawnym w sytuacjach trudnych
- Wsparcie w realizacji zadań i celów działu
- Doświadczenie w dziale związanym z obsługą reklamacji lub w zakresie obsługi klienta (min. 2 lata)
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunki: prawo, logistyka lub transport)
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word i MS Excel)
- Umiejętność zastosowania odpowiednich przepisów i procedur w wykonywaniu powierzonych zadań
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność i terminowość
- Zaangażowanie i pozytywne nastawienia do działania
- Zatrudnienie w ramach umowy o prace od początku współpracy
- Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta multisport)
- Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach firmy
- Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości