Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

E100 International Trade sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
1903 dni temu

E100 jest międzynarodową firmą z branży kart paliwowych i usług dla transportu.

W ramach prowadzonej działalności chcemy być kluczowym partnerem dla firm transportowych i niezależnie od rozmiarów floty samochodowej świadczyć pełne spektrum usług i pomocy klientom w każdej sytuacji.

Karta paliwowa E100 to nasz główny produkt a do niego oferujemy szereg usług dodatkowych dla transportu. Sieć akceptacji Naszej karty to już 16 500 lokalizacji w 32 krajach i w planach mamy jeszcze więcej!

W Polsce tworzymy zespół ponad 200 pracowników a w ramach grupy Nasza struktura to ponad 800 osób.

Pracujemy w międzynarodowym środowisku zaangażowanych specjalistów, którzy stawiają na rozwój firmy. Cały czas się uczymy i dążymy aby rozwijać obszary w których pracujemy.

Dołącz do Nas!

 

Aktualnie prowadzimy proces rekrutacyjny do Działu Obsługi Klienta na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa

 

Cel stanowiska: Całościowe zarządzanie i realizacja procesu reklamacji dla klientów firmy.

 

Opis stanowiska:
  • Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • Kompleksowa obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji
  • Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów
  • Formalna i prawna analiza zasadności reklamacji
  • Ustalanie kosztów związanych z reklamacją
  • Prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych i przygotowywanie raportów
  • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi holdingu, w szczególności z Działem Prawnym w sytuacjach trudnych
  • Wsparcie w realizacji zadań i celów działu
Profil poszukiwanego kandydata:
  • Doświadczenie w dziale związanym z obsługą reklamacji lub w zakresie obsługi klienta (min. 2 lata)
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowany kierunki: prawo, logistyka lub transport)
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (MS Word i MS Excel)
  • Umiejętność zastosowania odpowiednich przepisów i procedur w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność i terminowość
  • Zaangażowanie i pozytywne nastawienia do działania
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o prace od początku współpracy
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta multisport)
  • Pracę w zgranym zespole specjalistów w swojej dziedzinie w bardzo dobrej atmosferze
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery w strukturach firmy
  • Otwartość na inicjatywę, kreowanie nowych pomysłów i możliwości
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...