Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

PEKAES Sp. z o.o.
mazowieckie, Błonie (k. Warszawy)
praca stacjonarna
1910 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Błonie k. Warszawy (k. Warszawy)

Grupa PEKAES – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Zadania:
  • Likwidacja szkód i reklamacji zgodnie z wdrożonymi procedurami i zasadami postępowania w branży TSL
  • Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i reklamacji oraz okresowa ich weryfikacja
  • Weryfikacja i akceptacja dokumentacji szkodowej pod kątem jej kompletności i poprawności
  • Archiwizacja dokumentacji dotyczącej szkód i reklamacji
  • Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów
  • Współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, kancelarią prawną , klientami oraz komórkami organizacyjnymi w zakresie obsługi reklamacji i likwidacji szkód
  • Zgłaszanie wniosków i rozwiązań minimalizujących ryzyko występowania szkód i reklamacji.
Wymagania:
  • Min. 1 lata doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w branży TSL
  • Znajomość procesów rozpatrywania szkód i reklamacji w branży TSL
  • Wysokie umiejętności komunikatywne i interpersonalne
  • Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
  • Doskonała organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Min. średnie wykształcenie
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
  • Program szkoleń
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

GEODIS Road Network Sp. z o.o.

GEODIS Road Network Sp. z o.o. – czołowa grupa logistyczna z jedną z największych spółek sektora TSL oferującą innowacyjne rozwiązania logistyczno-intermodalne w ramach całego łańcucha dostaw.

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...