specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu specjalizującego się w produkcji i dystrybucji części EC & AC - branża Automotive Aftermarket, poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Reklamacji
Lokalizacja: Poznań
Opis stanowiska:
Głównym obowiązkiem będzie obsługa reklamacji klientów;
Rozpatrywanie reklamacji klientów;
Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne;
Analiza zasadności reklamacji;
Sporządzanie raportów i statystyk dotyczących reklamacji.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Celem stanowiska pracy jest skuteczna obsługa istniejących i nowych klientów UNIMA, prowadzenie sprzedaży przeglądów okresowych oraz realizacji zgłoszeń reklamacyjnych. Obowiązki Odpowiadanie na zapytania klientów telefonicznie, mailowo, składanie ofert; Przyjmowanie problemów...
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
Action S.A.Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
praca stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
4 dni
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa; Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy; Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Techniczne wsparcie Użytkowników platformy Medicover Benefits. Obsługę połączeń przychodzących. Kontakt z Użytkownikami na chacie. Obsługę skrzynki mailowej. Wsparcie w obsłudze reklamacji Użytkowników. Poszukujemy Ciebie,...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.