Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

TUI Group
Warszawa
praca stacjonarna
2291 dni temu
Specjalista ds. Reklamacji

O TUI POLAND:


Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.

Miejsce pracy: Warszawa

Wymagania:

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)?
  • Biegle posługujesz się językiem polskim?
  • Posiadasz umiejętności swobodnego pisania tekstów? Mile widziane wykształcenie o kierunku polonistycznym, humanistycznym.
  • Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym?
  • Pakiet MS Office znasz bardzo dobrze?
  • Potrafisz odpowiednio zorganizować sobie pracę oraz pracować w zespole?

Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na pytania to szukamy właśnie Ciebie!


Oferujemy:

  • Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju
  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
  • Atrakcyjne oferty na produkty TUI
  • Szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie.

Opis stanowiska:

  • Analizowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI
  • Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej  
  • Kontakty z podwykonawcami (agencje, hotele)
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...