Specjalista ds. Reklamacji
O TUI POLAND:
Międzynarodowy koncern turystyczny TUI jest liderem na europejskim rynku turystycznym. Od ponad 40 lat organizujemy wyjątkowe wakacje i sukcesywnie zyskujemy zaufanie milionów Klientów na całym świecie.
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Masz doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)?
- Biegle posługujesz się językiem polskim?
- Posiadasz umiejętności swobodnego pisania tekstów? Mile widziane wykształcenie o kierunku polonistycznym, humanistycznym.
- Znasz język angielski w stopniu bardzo dobrym?
- Pakiet MS Office znasz bardzo dobrze?
- Potrafisz odpowiednio zorganizować sobie pracę oraz pracować w zespole?
Jeśli odpowiedziałeś/łaś twierdząco na pytania to szukamy właśnie Ciebie!
Oferujemy:
- Umowę o pracę w stabilnej firmie z możliwością rozwoju
- Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- Atrakcyjne oferty na produkty TUI
- Szeroki pakiet socjalny, w tym m.in. bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie zajęć językowych, karty Multisport oraz ubezpieczenia na życie.
Opis stanowiska:
- Analizowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI
- Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej
- Kontakty z podwykonawcami (agencje, hotele)