Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

Aluprof S.A.
Goleszów
praca stacjonarna
2282 dni temu

ALUPROF S.A. należy do Grupy Kapitałowej Grupa Kęty S.A. Jesteśmy jednym z wiodących producentów systemów aluminiowych w Europie. Zatrudniamy ponad 2000 pracowników i posiadamy swoje oddziały w wielu krajach Europy, a także w Stanach Zjednoczonych. W Polsce zakłady Aluprof S.A. zlokalizowane są w Bielsku-Białej, Opolu, Goleszowie i Złotowie. W związku z dynamicznym rozwojem firmy w 2017 rokuotrzymaliśmy wyróżnienie Orzeł Rzeczpospolitej w kategorii Rozwój Zatrudnienia.

 

OFERTA PRACY

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Goleszów
Zakres odpowiedzialności:
  • organizacja i prowadzenie prac serwisowych w terenie - głównie za granicą;
  • prowadzenie korespondencji reklamacyjnej z Klientami, firmami podwykonawczymi i dostawcami;
  • identyfikacja i eliminacja przyczyn reklamacji;
  • obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna projektów zrealizowanych w kraju i zagranicą;
  • sporządzanie raportów dotyczących realizowanych reklamacji i płatnych usług;
  • identyfikacja i zapewnianie części zapasowych oraz sporządzanie planów naprawczych do realizacji reklamacji;
  • sporządzanie ofert na prace serwisowe.
Oczekiwania wobec kandydata:
  • minimum średnie techniczne (mile widziane wyższe, preferowane budowlane);
  • biegła znajomość języka angielskiego (znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem);
  • znajomość rysunku technicznego;
  • minimum roczne doświadczenie w branży stolarki otworowej lub fasadowej;
  • umiejętność prowadzenia rozmów z Klientami;
  • gotowość do częstych podróży służbowych;
  • odporność na stres;
  • umiejętność organizacji czasu pracy.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego poprzez szkolenia, uczestnictwo w realizacji ciekawych projektów oraz dostęp do wiedzy eksperckiej lidera w swojej branży;
  • pracę w międzynarodowym środowisku;
  • atrakcyjny system wynagradzania;
  • bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna dla pracowników i członków rodzin, karta MultiSport, karta Ticket Restaurant, okazjonalne karty podarunkowe, program rodzicielski);
  • atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, kolonie i obozy dla dzieci, wyprawki szkolne, spotkania integracyjne, wysokie premie świąteczne);
  • kursy językowe;
  • elastyczny czas pracy.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...