Dołącz do zespołu w firmie Wajnert Meble.
Nasza marka jest producentem mebli o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko
-
przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych;
-
rozpatrywanie i obsługa reklamacji w oparciu o wewnętrzne procedury i zasady
-
korespondencję reklamacyjna i telefoniczny kontakt z klientem
-
wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego;
-
zlecanie do wysyłki paczek reklamacyjnych do klientów;
-
zlecanie do wysyłki paczek reklamacyjnych do serwisów;
-
ustalanie tras dla serwisów reklamacyjnych
-
minimum 2-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w pisemnej i telefonicznej obsłudze klienta;
-
odporności na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
-
bardzo dobrej znajomości obsługi systemu Windows, pakietu MS Office oraz przeglądarki internetowej
-
łatwości w nawiązywaniu kontaktów i komunikatywności;
-
dyspozycyjności.
-
znajomości zasad redagowania pism i obsługi kluczowych Klientów oraz wiedzy z zakresu prawa konsumenckiego;
- prace samodzielną, dynamiczną, dającą dużo satysfakcji;
- atrakcyjny system wynagrodzeń;
- możliwość rozwijania swoich kompetencji i zdobywania doświadczenia w dużej firmie;