ESA Logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób.
Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA Logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).
Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycyjne (Kraków, Gliwice), transportu specjalnego oraz magazynowe typu in-house (Gdynia, Ostrołęka, Radzymin, Warszawa, Radom, Żyrardów, Dobra, Mszczonów, Poznań).
Nasza pasja do pracy trwa na dobre, a za tym również idzie dynamiczny rozwój nas i naszej organizacji. W związku z poszerzającym się zakresem działalności i coraz bardziej zaawansowanymi procesami, odczuwamy silną potrzebę nawiązania współpracy z samodzielną, kontaktową i asertywną chociaż zawsze opanowaną i kulturalną osobą na stanowisku.
Aktualnie w związku z rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko:
- bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę w systemie 1 zmianowym, 8-16:00; umowa o pracę w pełny wymiarze czasu pracy wstępnie na 3 m okres próbny chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz benefity (opieka medyczna, prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA) oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, karta przedpłacona na święta, zapomogi w ramach ZFŚS)
- możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach programu racjonalizatorskiego
- współtworzenia organizacji i możliwość awansu w raz z jej rozwojem.
- możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, niezbędne narzędzia pracy
- dobrą atmosferę w pracy i komunikację wewnętrzną opartą na partnerstwie i szacunku
- wyzywające i dynamiczne środowisko pracy, możliwość rozwoju wraz z coraz ambitniejszymi zadaniami i samodzielnością działania
- codzienną pracę przy wsparciu wymagającego ale bardzo przystępnego i sympatycznego przełożonego
- nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od Klientów, przewoźników, pracowników, kompletacja dokumentów/informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru
- rozpatrywanie i składanie reklamacji
- wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not/faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not
- sporządzanie raportów i analiz
- kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym
- kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym
- bieżący kontakt z innymi działami firmy celem należytego zrealizowania procesu reklamacyjnego
- min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży lub doświadczenie w spedycji
- znajomość mechanizmów branży ubezpieczeniowej, kontaktów z brokerami
- wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, ubezpieczenia)
- znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji)
- mile widziane kursy w zakresie metod dochodzenia i załatwiania roszczeń i posługiwania się faktami prawnymi, negocjacji
- język angielski - ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów - na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację