Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Reklamacji

ESA Logistika
Gliwice
praca stacjonarna
2334 dni temu

ESA Logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób.
Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA Logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).
Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycyjne (Kraków, Gliwice), transportu specjalnego oraz magazynowe typu in-house (Gdynia, Ostrołęka, Radzymin, Warszawa, Radom, Żyrardów, Dobra, Mszczonów, Poznań).

 

Nasza pasja do pracy trwa na dobre, a za tym również idzie dynamiczny rozwój nas i naszej organizacji. W związku z poszerzającym się zakresem działalności i coraz bardziej zaawansowanymi procesami, odczuwamy silną potrzebę nawiązania współpracy z samodzielną, kontaktową i asertywną chociaż zawsze opanowaną i kulturalną osobą na stanowisku.

 

Aktualnie w związku z rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Gliwice
Nasza oferta to:
  • bezpieczne i stabilne warunki pełnoetatowej pracy w ramach umowy o pracę w systemie 1 zmianowym, 8-16:00; umowa o pracę w pełny wymiarze czasu pracy wstępnie na 3 m okres próbny chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz benefity (opieka medyczna, prawna, grupowe ubezpieczenie WARTA) oraz dofinansowanie do urlopu i karty sportowej OK SYSTEM, karta przedpłacona na święta, zapomogi w ramach ZFŚS)
  • możliwość wdrażania nowych pomysłów w ramach programu racjonalizatorskiego
  • współtworzenia organizacji i możliwość awansu w raz z jej rozwojem.
  • możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, niezbędne narzędzia pracy
  • dobrą atmosferę w pracy i komunikację wewnętrzną opartą na partnerstwie i szacunku
  • wyzywające i dynamiczne środowisko pracy, możliwość rozwoju wraz z coraz ambitniejszymi zadaniami i samodzielnością działania
  • codzienną pracę przy wsparciu wymagającego ale bardzo przystępnego i sympatycznego przełożonego
W twoim zakresie obowiązków znajdzie się:
  • nadzorowanie całego procesu reklamacji tj. przyjmowanie reklamacji od Klientów, przewoźników, pracowników, kompletacja dokumentów/informacji odnośnie zdarzenia szkodowego i ich archiwizacja, prowadzenie wewnętrznego rejestru
  • rozpatrywanie i składanie reklamacji
  • wystawianie dokumentów księgowych, nadzór nad procesem akceptacji not/faktur obciążeniowych, windykacja należności z wystawionych not 
  • sporządzanie raportów i analiz 
  • kontakt z klientami i podwykonawcami w procesie reklamacyjnym 
  • kontakt z firmą ubezpieczeniową i prawnikiem w toku reklamacyjnym 
  • bieżący kontakt z innymi działami firmy celem należytego zrealizowania procesu reklamacyjnego
Na ty stanowisku będą potrzebne przede wszystkim chęci ale również spełnienie wymagań takich jak:
  • min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku w branży lub doświadczenie w spedycji
  • znajomość mechanizmów branży ubezpieczeniowej, kontaktów z brokerami
  • wykształcenie wyższe (logistyka, administracja, ubezpieczenia)
  • znajomość prawnych aspektów transportu (umowy przewozu, spedycji)
  • mile widziane kursy w zakresie metod dochodzenia i załatwiania roszczeń i posługiwania się faktami prawnymi, negocjacji
  • język angielski - ze względu na międzynarodowy charakter organizacji oraz klientów - na poziomie umożliwiającym swobodną, profesjonalną komunikację

Drogi Kandydacie, dziękujemy za zainteresowanie naszym ogłoszeniem. Prosimy o dołączenie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę dla ESA s. r.o. Sp. zo.o. Oddział w Polsce na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego” a w przypadku Twojego zainteresowania przyszłymi procesami rekrutacyjnymi, prosimy o dodatkowe umieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę ESA s. r.o. Sp. zo.o. Oddział w Polsce na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji w celu realizacji przyszłych postępowań rekrutacyjnych”.

oraz informujemy, że:

- wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym, a w przypadku zainteresowania, również w przyszłych procesach rekrutacyjnych

- masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do na adres e-mail fron.ewelina@esa-logistics.eu Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem

- Administratorem Twoich danych osobowych jest ESA s. r.o. Sp. zo.o. Oddział w Polsce (dalej „Administrator”). Z Administratorem można się skontaktować przy pomocy adresu e-mail fron.ewelina@esa-logsitics.eu

- Podane przez Ciebie dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia przez Administratora procesów rekrutacyjnych i są one przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

- do Twoich danych będą mieć dostęp nasi pracownicy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (np. usługi IT i wsparcia technicznego), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki związane z procesem rekrutacji

- Twoje dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji lub na poczet przyszłych procesów rekrutacyjnych w przypadku wyrażenia twojej zgody

-Twoje dane nie będą przekazywane do podmiotu i/lub państwa trzeciego

- Przysługuje Ci prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2

- Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji. Brak zgody na przetwarzanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji

- Zapewniamy, że twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania

 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    3 godz.
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...