Ogłoszenie numer: 1925964, z dnia 2018-03-21
Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 18011905
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań i reklamacji klientów oraz kontrola prawidłowości i jakości odpowiedzi
- Aktywne uczestniczenie w projektach realizowanych przez Bank
- Zapewnienie zgodności obsługiwanych procesów z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi obowiązującymi w Banku
- Przygotowywanie i terminowe uaktualnianie procedury operacyjnej zespołu i bieżące dostosowywanie jej do istniejących procesów
- Dostosowywanie procesów reklamacyjnych do wymogów kontroli wewnętrznej
- Projektowanie i wprowadzanie akcji naprawczych mających na celu zmniejszanie liczby reklamacji oraz poprawę jakości procesowanych reklamacji
- Praca z systemami księgowymi Banku w ramach obsługiwanych reklamacji
- Weryfikacja merytoryczna procedur innych jednostek współpracujących z zespołem
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dbanie o szczegóły – dokładność
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Gotowość do nauki
- Elastyczność
- Myślenie analityczne
- Umiejętność pracy zespołowej
Oferujemy
- Pracę w zgranym zespole
- Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)
- Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku i pracy w zgranym zespole
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.