Firma JUBITOM została założona w 1980 roku, choć historia jej powstania i pierwszych osiągnięć na rynku jubilerskim sięga znacznie wcześniejszych lat. Swoją działalność rozpoczęliśmy od wyrobu i sprzedaży biżuterii srebrnej z bursztynem. Obecnie tworzymy na terenie całego kraju sieć własnych salonów jubilerskich, w których oferujemy Państwu najnowsze kolekcje biżuterii złotej zarówno z brylantami jak też innymi kamieniami szlachetnym, szeroki asortyment obrączek ślubnych oraz biżuterię srebrną odzwierciedlającą najnowsze trendy w świecie mody. Nasze salony mogą poszczycić się sprzedażą najbardziej renomowanych szwajcarskich marek zegarków.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Przyjmowanie reklamacji z działu obsługi klienta oraz bezpośrednio od klientów
- Zarządzanie procesem reklamacji
- Rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami
- Kontrola terminowości wykonywanych działań naprawczych
- Tworzenie raportów
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze procesów reklamacyjnych lub obsłudze klienta
- Wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek Prawo i Administracja
- Znajomość prawa konsumenckiego i cywilnego
- Samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja czasu pracy
- Odporność na stres
- Dobra znajomość obsługi komputera
Oferujemy:
- Motywacyjny system wynagrodzeń
- Stabilne warunki zatrudnienia-umowa o pracę
- Możliwość awansu zawodowego
- Pakiet szkoleń
- Przyjazną atmosferę w młodym, dynamicznym zespole