Jesteśmy światowym liderem w produkcji i dystrybucji akcesoriów i urządzeń płatniczych, zatrudniającym ponad 1100 pracowników w Europie, USA, Azji i Australii. Dostarczamy produkty oraz wsparcie serwisowe dla ponad 20 000 klientów w 80 krajach. Posiadamy 10 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Obecnie otwieramy swoje główne centrum produkcyjno – serwisowe na Europę, które będzie zlokalizowane w Gądkach pod Poznaniem.
Poszukujemy pracownika na stanowisko:
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Gądki
Zadania:
- Rejestrowanie, rozpatrywanie i koordynowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów w Europie i na Świecie.
- Dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji zgodnie z wymaganiami.
- Zapewnienie prawidłowego poziomu komunikacji podczas procesu reklamacji.
- Współpraca z innymi działami organizacji w kwestiach reklamacyjnych oraz zwrotów.
- Organizowanie wysyłek części zamiennych wynikających z zakresu reklamacji.
- Bieżąca współpraca z klientem oraz centrami produkcyjno-dystrybucyjnymi SUZOHAPP na Świecie.
- Tworzenie i dystrybucja cyklicznych raportów zgodnie z wymaganiami.
- Udział w zespołowych działaniach korygujących.
- Tworzenie dokumentacji jakościowej w zakresie realizowanych procesów.
- Udział w tworzeniu systemu zarządzania jakością w oparciu o ISO 9001:2015.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży produkcyjnej.
- Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
- Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych (8D, 5Why, Ishikawa).
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny).
- Umiejętność pracy w zespole międzynarodowym.
- Umiejętność skutecznego działania w środowisku wielozadaniowym.
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Dofinansowanie karty Multisport Benefit,
- Ubezpieczenie grupowe PZU na preferencyjnych warunkach,
- Stabilne wynagrodzenie,
- Stabilną pracę w rozwijającym się nowym zakładzie produkcyjnym, który będzie stanowić główny zakład produkcyjny w Europie wchodzący w skład globalnej struktury organizacyjnej.