Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Wysogotowo (pow. poznański)
Zakres obowiązków:
- Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na wnioski reklamacyjne Klientów;
- Informowanie Klientów o procedurze rozwiązywania umów oraz należnych karach;
- Analiza poprawności procedur i procesów INEA na podstawie obsługiwanych spraw;
- Inicjowanie i monitorowanie działań korygujących i doskonalących;
- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami i procedurami;
- Budowanie w świadomości Klientów i pracowników pozytywnego wizerunku relacji dostawca – Klient.
Wymagania:
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność redagowania pism;
- Bardzo dobra znajomość wybranych komponentów pakietu MS Office (Word, Excel);
- Doskonała organizacja pracy własnej;
- Terminowość wykonywanych zadań;
- Nastawienie na współpracę w zespole.
Oferujemy:
- Pracę na samodzielnym stanowisku ze wsparciem zgranego zespołu i przełożonego;
- Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do urlopu, bony świąteczne, ubezpieczenie na życie);
- Możliwość korzystania z usług INEA na preferencyjnych warunkach;
- Dostęp do bezpłatnego autobusu pracowniczego;
- Możliwość rozwoju zawodowego w ramach działu reklamacji, jak i całej organizacji.