W związku ze stałym rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/ Kandydatek na stanowisko:
Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Reklamacji odpowiedzialna będzie za dbałość o wysokie standardy obsługi zgłoszeń reklamacyjnych poprzez:
-
Przyjmowanie telefonicznych i mailowych zgłoszeń reklamacyjnych i ich obsługę
-
Regularne informowanie klientów o statusie złożonej reklamacji
-
Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji
-
Współpracę z klientami wewnętrznymi oraz serwisami, dostawcami i producentami
Od Kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia średniego lub wyższego
-
Komunikatywności, samodzielności w działaniu, odpowiedzialności
-
Odporności na stres – umiejętności pracy w warunkach wielozadaniowości oraz pod presją czasu
-
Znajomości komputera – pakiet Office
-
Mile widziane doświadczenie w pracy na infolinii oraz w serwisach sprzętu
-
Mile widziana znajomość przepisów prawa konsumenckiego, w szczególności w zakresie reklamacji
W zamian za zaangażowanie i wkład w realizację wyznaczonych celów oferujemy atrakcyjne warunki zatrudnienia, pracę w młodym, zgranym zespole, możliwość intensywnego rozwoju zawodowego, niezbędne narzędzia pracy.