Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

IDES Consultants Polska Sp. zo.o.
łódzkie, Łódź, Stryków
praca stacjonarna
2857 dni temu
Specjalista ds. reklamacji

IDES od 21 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta z branży Przemysł papierniczy i poligraficzny poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji.

Miejsce pracy: Łódź, Stryków
Firma została wpisana do rejestru agencji zatrudnienia pod numerem 925.
Zadania / obowiązki: 
  • Zbieranie i analiza dotychczasowych informacji o zadowoleniu klienta,
  • Zbieranie i analiza danych związanych ze zgłoszeniami klienta – reklamacje, uwagi, raportowanie,
  • Zbieranie danych i odpowiadanie do klienta wg przyjętych zasad (NCR, CAR),
  • Prowadzenie globalnej bazy reklamacji – raportowanie zgłoszeń od klienta oraz koordynowanie pracy specjalistów ds. reklamacji z pozostałych fabryk
  • Współpraca z grupą sprzedaży oraz obsługi klienta,
  • Organizowanie potrzebnych zasobów w celu analizy zgłoszonego defektu (współpraca z pozostałymi działami),
  • Zbieranie działań korygujących, definiowanie działań kontrolnych, wykonywanie auditów procesu i produktu w kontekście zagrożeń dla klienta i definiowania potencjalnych defektów,
  •  Nadzór nad wyrobem zwróconym od klienta, organizacja zasobów i analiza,
  • Raportowanie o błędach surowców i półproduktów, nadzór nad procesem wewnętrznych reklamacji,
  • Zgłaszanie uwag i reklamacji do dostawców, zbieranie materiałów od poszczególnych działów i przygotowywanie zgłoszeń,
  • Inicjowanie usprawnień oraz propozycji ulepszenia/ułatwienia pracy, procesu.
Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe ( papiernictwo, zarządzanie procesem lub pokrewne),
  • Mile widziana wiedza w zakresie audytów wewnętrznych oraz zarządzania zmianami w procesie produkcyjnym,
  • Doświadczenie w pracy w  firmie produkcyjnej,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), znajomość narzędzi statystycznych (np. Minitab) oraz systemów ERP,
  • Samodzielność i decyzyjność w zakresie powierzonych obowiązków, łatwość współpracy w grupie, umiejętność autoprezentacji oraz prowadzenia powierzonych projektów wspierających,
  • Doskonała organizacja  pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów.
Firma oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o  umowę o pracę,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku – lidera w swojej branży,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • System benefitów pozafinansowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).
Informujemy, że administratorem Pana / Pani danych osobowych jest IDES Consultants Polska sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi, ul. Tymienieckiego 25C/203. Przetwarzanie danych osobowych będzie prowadzone wyłącznie dla potrzeb przeprowadzania rekrutacji – pośrednictwo w nawiązaniu stosunku pracy. IDES Consultants Polska sp. z o.o. będzie udostępniać Pana / Pani dane osobowe na rzecz innych podmiotów – pracodawców. Ma Pan / Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w innym celu niż cel podany powyżej, jak również wobec przekazywania swoich danych osobowych innym podmiotom oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych. Z powyższych uprawnień może Pan / Pani korzystać w siedzibie administratora danych, jak również drogą pocztową. Podanie danych jest dobrowolne.
Zapewniamy całkowitą dyskrecję. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane oferty.
Jako osoba ubiegająca się o zatrudnienie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb i na czas procesu rekrutacji prowadzonego przez IDES Consultants Polska sp. z o.o. (KRS: 38075, NIP: 7251360633), stosownie do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 oraz polskiej ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 24.05.2018 r. poz. 1000). Niniejszym pouczono mnie, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania moich danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przyjmuję do wiadomości, że wycofanie zgody skutkuje zakończeniem procesu rekrutacji. Wyrażam również zgodę na przekazanie danych z CV potencjalnym pracodawcom – odbiorcom moich danych osobowych, prowadzącym rekrutacje pracownicze we współpracy z IDES Consultants Polska sp. z o.o., na podstawie stosownej umowy zawartej między administratorem i podmiotem przetwarzającym.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...