Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Stryków
Do obowiązków pracownika będzie należało:
- Zbieranie i analiza dotychczasowych informacji o zadowoleniu klienta,
- Zbieranie i analiza danych związanych ze zgłoszeniami klienta – reklamacje, uwagi, raportowanie,
- Zbieranie danych i odpowiadanie do klienta wg przyjętych zasad (NCR, CAR),
- Prowadzenie globalnej bazy reklamacji – raportowanie zgłoszeń od klienta oraz koordynowanie pracy specjalistów ds. reklamacji z pozostałych fabryk
- Współpraca z grupą sprzedaży oraz obsługi klienta,
- Organizowanie potrzebnych zasobów w celu analizy zgłoszonego defektu (współpraca z pozostałymi działami),
- Zbieranie działań korygujących, definiowanie działań kontrolnych, wykonywanie auditów procesu i produktu w kontekście zagrożeń dla klienta i definiowania potencjalnych defektów,
- Nadzór nad wyrobem zwróconym od klienta, organizacja zasobów i analiza,
- Raportowanie o błędach surowców i półproduktów, nadzór nad procesem wewnętrznych reklamacji,
- Zgłaszanie uwag i reklamacji do dostawców, zbieranie materiałów od poszczególnych działów i przygotowywanie zgłoszeń,
- Inicjowanie usprawnień oraz propozycji ulepszenia/ułatwienia pracy, procesu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe ( papiernictwo, zarządzanie procesem lub pokrewne),
- Mile widziana wiedza w zakresie audytów wewnętrznych oraz zarządzania zmianami w procesie produkcyjnym,
- Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), znajomość narzędzi statystycznych (np. Minitab) oraz systemów ERP,
- Samodzielność i decyzyjność w zakresie powierzonych obowiązków, łatwość współpracy w grupie, umiejętność autoprezentacji oraz prowadzenia powierzonych projektów wspierających,
- Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w międzynarodowym środowisku – lidera w swojej branży,
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- System benefitów pozafinansowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).