Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

SWM Poland
Stryków
praca stacjonarna
2853 dni temu
Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Stryków

 

 

Do obowiązków pracownika będzie należało:

  • Zbieranie i analiza dotychczasowych informacji o zadowoleniu klienta,
  • Zbieranie i analiza danych związanych ze zgłoszeniami klienta – reklamacje, uwagi, raportowanie,
  • Zbieranie danych i odpowiadanie do klienta wg przyjętych zasad (NCR, CAR),
  • Prowadzenie globalnej bazy reklamacji – raportowanie zgłoszeń od klienta oraz koordynowanie pracy specjalistów ds. reklamacji z pozostałych fabryk
  • Współpraca z grupą sprzedaży oraz obsługi klienta,
  • Organizowanie potrzebnych zasobów w celu analizy zgłoszonego defektu (współpraca z pozostałymi działami),
  • Zbieranie działań korygujących, definiowanie działań kontrolnych, wykonywanie auditów procesu i produktu w kontekście zagrożeń dla klienta i definiowania potencjalnych defektów,
  • Nadzór nad wyrobem zwróconym od klienta, organizacja zasobów i analiza,
  • Raportowanie o błędach surowców i półproduktów, nadzór nad procesem wewnętrznych reklamacji,
  • Zgłaszanie uwag i reklamacji do dostawców, zbieranie materiałów od poszczególnych działów i przygotowywanie zgłoszeń,
  • Inicjowanie usprawnień oraz propozycji ulepszenia/ułatwienia pracy, procesu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe ( papiernictwo, zarządzanie procesem lub pokrewne),
  • Mile widziana wiedza w zakresie audytów wewnętrznych oraz zarządzania zmianami w procesie produkcyjnym,
  • Doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie – warunek konieczny,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), znajomość narzędzi statystycznych (np. Minitab) oraz systemów ERP,
  • Samodzielność i decyzyjność w zakresie powierzonych obowiązków, łatwość współpracy w grupie, umiejętność autoprezentacji oraz prowadzenia powierzonych projektów wspierających,
  • Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność ustalania priorytetów.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku – lidera w swojej branży,
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • System benefitów pozafinansowych (prywatna opieka medyczna, karta sportowa).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...